16 Oktyabr 14:31

Niyə Dizayn yönümlü düşünməliyik?

Dizayn Fokuslu Düşüncə

Dizayn yönümlü düşüncə daha çox sənətə aid bir qavrayışa sahib olsa da, bu iş dünyasının çevrilməsinin əsas nöqtələrindən biridir. Məhsulların innovasiya prosesində strateji olaraq dizayn prinsiplərindən istifadə edən markalar, məhsullarının uğurunda kəskin yaxşılaşma görürlər. Apple, Coca-Cola və Nike kimi markaların əsas hərəkətverici qüvvələrindən biri də Dizayn Fokus Düşüncəsidir.

Təşkilatların strateji inkişafında mühüm rol oynayan Dizayn yönümlü Düşüncə, dizaynerlər tərəfindən mürəkkəb problemləri həll etmək və ya şirkətlər və ya müştərilər üçün həll tapmaq üçün istifadə olunan bir metodoloji. Dizayn-Fokuslu Düşüncə məntiq, intuisiya, əsaslandırma və yaradıcı düşüncə imkanlarının araşdırılması üzərində qurulmuşdur. Deyə bilərik ki, bu ideologiya ilə ortaya çıxan problemlərin həllinə praktik və istifadəçi yönümlü bir yanaşma markalara yenilikçi bir cəhətdən fərqlənməkdə əhəmiyyətli bir üstünlük verir.

  Niyə Dizayn yönümlü düşünməliyik?

Dizayn yönümlü Düşüncə markaların innovativ işlərini müştəri təcrübəsinə tamamilə gətirir. Müxtəlif kanallardan toplanmış məlumatları təhlil edərək formalaşan məlumat hovuzu, Dizayn Fokuslanmış Düşüncə ilə qidalanan ən əsas mənbəyidir. Bu şəkildə tamamilə real müştəri tələblərinə çatan xəyali olmayan markalar müştərilərin məmnuniyyətini ən yüksək səviyyədə saxlaya bilər.

Dizayn Fokuslanmış Düşüncə Sistemini marka mədəniyyəti olaraq qəbul edən şirkətlər, əldə etdikləri geniş perspektiv sayəsində mümkün problemlər və risklərə qarşı fərqli alternativlər inkişaf etdirə bilər və daha qabaqda gələcək imkanları qabaqcadan görə bilər.

Digər tərəfdən, Dizayn-Fokuslu Düşüncə şirkətlər və markaların yaşadıqları qeyri-müəyyənlikləri aradan qaldıraraq risk götürməkdən çəkinən şirkət və markaların fəaliyyətində böyük rol oynayır. Bu anda şirkətə Dizayn yönümlü Düşüncə sistemini yerləşdirən strukturlar və marka mədəniyyətində əldə ediləcək yeniliyin daha asan əldə ediləcəyi hədəf qrupunu müəyyənləşdirir; inkişaf etmiş məhsullar hədəf auditoriya ilə ən təəccüblü bir şəkildə görüşə bilər.

 

Dizayn yönümlü Düşüncə sənət, ədəbiyyat, musiqi və elm dünyasında, eləcə də iş dünyasında öz yerini tapan vacib bir yanaşmadır. Bu cür düşüncə növünün mənimsənilməsi bütün sahələrdə daha çox orijinal məhsulların (iş də adlandıra bilərik) inkişafında əsas rol oynayır və istehsal prosesində rast gəlinən problemlərə “imkan” kimi baxılır.

Hal-hazırda Apple, Google, Samsung, Coca-Cola, Nike və Mercedes kimi markalar Dizayn-Fokuslu Düşüncə sisteminin korporativ mədəniyyətinə uyğunlaşdı və hədəf qrupları ilə əlaqələrini daha güclü təməllər üzərində qurdu. İş dünyasında daha çox yer tapmağa başlayan Dizayn Fokuslu Düşüncə, Harvard və MIT kimi ən vacib təhsil ocaqlarında tədris olunur. Bu yolla, daha asan yayılacaq və qəbul ediləcək Dizayn-Fokuslu Düşüncə Sistemi ilə insan yönümlü, yenilikçi bir gələcəyin qapıları bütün bəşəriyyət üçün açılır.

 

Dizayn proqramlarını rahatlıqla öyrənib, gələcək işlərinizdə istfadə edə bilərsiniz. Bunun üçün müxtəlif imkanlar vardır. Bunlardan biri də STEP İT AKADEMİYA-ya müraciət etməkdir. Həm öyrənir, həm də beynəlxalq sertifikatlar əldə edə bilərsiniz. Ətraflı məlumat: itstep.az

Bəyən və paylaş

Rəylər

rəy(lər)