Office Manager vakansiyası

The German-Azerbaijani Chamber of Commerce (AHK Azerbaijan) is searching for an “Office Manager”in the Service Center. About us: The German-Azerbaijani Chamber of Commerce (AHK Azerbaijan) is the official representative of the German economy in Azerbaijan. As part of our activities we support German and Azerbaijani companies in their activities here and in Germany and we organize multiple network events each year. To support our young and motivated German-Azerbaijani team we are looking for an employee for the position of “Office Manager” in the Service Center. Main Responsibilities • Correspondence, travel arrangements, translations; • Incoming posts / distribution of posts: receiving of the incoming correspondence (letter writing, courier"s post, fax, e-mail), systematisation, registration of the posts and forwarding them to the office management and the employees of the chamber, responding to enquiries; • Outgoing posts: Registration and dispatching of the posts by courier; • Answering and transferring incoming telephone calls; • Archiving and actualization of documents regularly; • Procurement of office supplies; • Participation and assistance in the events organised by the chamber; • Conducting call actions during the events; • Reception and support of visitors and preparation of meeting rooms for appointments; • Preparation of the meetings organised by the office management; • Support and maintenance of the office equipment (printer, fax, telephone exchange, IT equipment); • Company-database management, CV-database management; Job Requirements • Successfully completed university education; • Very good / fluent German and Azerbaijani knowledge in spoken and written, good knowledge of English; • Secure handling in MS Office; • Secure handling of office equipment (printer, fax, telephone exchange, IT equipment); • Organisational skills, very good communication skills, resilience, flexibility, punctuality, ability to work in a team; We are looking forward to receiving your application (cover letter and tabular CV + photo) with the subject "Office Manager" until15.07.2021at[email protected]. Alman-Azərbaycan Xarici Ticarət Palatasına (AHK Aserbaidschan) yaxın müddət üçün Office Managervəzifəsinə işçi tələb olunur. Palata haqqında: Alman-Azərbaycan Xarici Ticarət Palatası Almaniya İqtisadiyyatının Azərbaycandakı rəsmi nümayəndəliyidir. Öz fəaliyyətimiz çərçivəsində biz Almaniya və Azərbaycan şirkətlərinə dəstək verir və il ərzində müxtəlif şəbəkədaxili tədbirlər təşkil edirik. Bizim gənc, motivasiyalı komandamıza dəstək üçün yaxın gələcəkdə Office Manager vəzifəsinə işçi tələb olunur. Əsas vəzifə və öhdəlikləri: • Yazılı mübadilə, səyahətlərin təşkili, tərcümələr • Müdir heyətinin təşkil etdiyi iclaslar və görüşlərin hazırlanması • Poçt məktublarının qəbulu / ötürülməsi: məktubların hazırlanması, kuryer poçt xidməti, faks və mail vasitəsilə göndərilməsi, poçt məktublarının sistemləşdirilməsi, registrasiya edilməsi, ofis müdir heyətinə və palatanın digər işçilərinə ötürülməsi, sorğuların cavablandırılması • Poçt məktublarının göndərilməsi: məktubların registrasiyaya alınması və göndərilməsi • Daxil olan zənglərin cavablandırılması və əlaqələndirilməsi • Zəngetmə proseslərinin həyata keçirilməsi • Sənədlərin və yeni qovluqların yaradılması və üzlənməsi • Ofis ləvazimatlarının təchizatı • Palata tərəfindən təşkil edilmiş bütün tədbirlərdə iştirak və köməklik • Qonaqların qarşılanması, konfrans zalının görüşlər üçün hazırlanması • Ofis avadanlıqlarının idarə olunması və nəzarət (printer, faks, telefon, İT avadanlıqları) • CV məlumatlar bazasına nəzarət Tələblər: • Bitmiş ali / universitet təhsili • Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şıfahi biliklər • Alman dilində mükəmməl yazılı və şıfahi biliklər • Yaxşı ingilis və rus dili biliklərinə üstünlük verilir • MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı • Ofis avadanlıqları (printer, faks, telefon, İT avadanlıqları) ilə işləmək bacarığı • Təşkilatçılıq bacarığı, dəqiqlik, komandada işləmək və yaxşı kommunikasiya bacarığı, dözümlülük, çeviklik, operativlik Müraciət etmək üçün Sizdən tərcümeyi halınızı alman dilində (müraciət məktubu və cədvəlli tərcümeyi hal + şəkil ilə birlikdə)15.07.2021-ci iltarixinədək “Office Manager/in” başlığı ilə[email protected]elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az