Ofis administrator / Reception vakansiyası

ATKİNS şirkətinin Azərbaycan Respublikasındaki nümayəndəliyi.

Vəzifənin adı: Ofis administrator / Reception

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

1. Telefon zənglərinə cavab vermək
2. İşlərin nomenklatur siyahısını hazırlayır
3. Şirkətə daxil olan sənədləri qəbul edir, qeydiyyatdan keçirir və struktur bölmələrinə göndərir
4. Göndərilən sənədlərin qeydiyyatının aprır və yola salır
5. Müdriyyət tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək
6. Cəmiyyətə gələn qonaqları qarşılamaq və aidiyyatı işçilərlə görüşməsini təşkil etmək.

Tələb olunan peşə-ixtisas səviyyəsi:

1. Ali təhsil;
2. Microsoft Office, Internet Explorer;
3. Azərbaycan, ingilis və rus dillərini bilməli;
4. Diqqətli, səliqəli, yenilikçi və təkmilləşdirməyə yönəlik olmalı.

Yuxarıda göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz tərcümeyi-hallarını (CV – foto şəkil ilə) [email protected] elektron poçtun ünvanına göndərə bilərlər.

Bir cavab yazın

Back to top button