7 Sentyabr 15:52

Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya

Eka Support MMC Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Vəzifə üzrə əmək haqqı müsahibə nəticələrinə müvafiq 200-350 AZN təşkil edəcək.

Vəzifə öhdəlikləri:

• Telefon zənglərinə cavab vermək və yönəltmək, məktubları cavablandırmaq

• Görüş və toplantıları təşkil etmək, işçilərin iş qrafikini idarə etmək
• Ofis təchizatını nəzarət altında saxlamaq və ofis avadanlığının siyahısını aparmaq
• Hesabatları, müqavilələri, ödəniş tapşırıqları və digər əlaqəli sənədləri hazırlamaq
• Tələb olunduqda biletləri və otelləri bron etmək
• Ofisdə səliqə-səhmanı  təmin etmək
• Ofis işçilərinə işlərində kömək etmək və dəstək olmaq

Tələb olunan bacarıqlar:

• Ünsiyyət qurma bacarığı
• Stressə davamlılıq
• Sənədləri və məktubları azərbaycan dilində tərtib etmə bacarığı
• Punktuallıq
• Komputerdən və ofis texnikasəndan istifadə bacarığı

Tələb olunan biliklər:

• Ofis proqramları
• Azərbaycan dili

Arzu olunan biliklər:

• Rus, ingilis dilləri

Maraqlanan şəxslərdən CV-lərini [email protected] mail unvanına göndərmələri xahiş olunur

Bəyən və paylaş

Rəylər

rəy(lər)