12 İyul 16:39

Operator Call Center vakansiyası

Operator Call Center

Tələblər:

1. Ali təhsil;

2. Azərbaycan, rus və ingilis dillərin bilməsi;

3. Özünü idarə etmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

4. Digər şəxslərlə ünsiyyət və münasibət qura bilmə bacarığı;

5. Qrafika uyğun komandada, çox funksional rejimdə, zaman məhdudiyyətinə ciddi riayət edərək çalışa bilmə bacarığı;

6. Peşəkarlığın inkişaf etdirilməsi arzusu və buna hazırlıq;

8. Doğru və aydın tələffüz, yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət bacarığı;

9. Kompüter proqramların bilmə bacarığı;

10. Növbə ilə işləmək bacarığı (gecə növbəsi daxil olmaqla)..

Vəzifəsi: 1. Daxil olan zənglərin qəbulu və emalı;

2. Müştərilərə kartlarla əməliyyatlar üzrə və kart hesabların informasiyası və konsultasiyası ilə təmin edilməsi;

3. Şirkətin məhsulları və xidmətləri haqqında məlumat verilməsi;

4. Kart sahiblərindən olan sorğu və müraciətlərlə bağlı sənədləşdirilməsi;

5. Müştəri sorğuların emalı; Namizədlərdən CV-lərini ünvanına göndərmək xahiş olunur.

Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar

Bəyən və paylaş

Rəylər

rəy(lər)