reklam

“Performativ” işin yüksəlişi

“Performativ” işin yüksəlişi   🎯 Önəmli olan nə etdiyiniz deyil. Bunu nə qədər nümayişkaranə etdiyinizdir.   🎯 "Seinfeld" serialının bir epizodunda Corc Kostanza işləyirmiş kimi davranmağın sirrini açıqlayır: "Özünü əsəbiləşmiş kimi göstərir". Başını bulayır, qaşlarını çatır, ah çəkir; "İnsanlar həmişə qəzəbli görünəndə sənin məşğul olduğunu düşünürlər."   🎯 Pandemiya hamını uzaqdan işləyən işçilərə çevirməzdən əvvəl, idarəçilər evdən işləməyin Corc kimi tənbəllər üçün cənnət olacağından narahat idilər. Ancaq zaman keçdikcə uzaqdan işləmə reallığı fərqli oldu; Günlər uzandı və işçilərin nə işlə məşğul olduqları məlum oldu. Bu, biznes fəaliyyətini qaçılmaz olaraq daha “performativ” etdi.   🎯 Təqvimlər artıq tez-tez paylaşılır, boş olanlar tənbəl görünür; Dolu olan işçilər çalışqandırlar. Ünsiyyət kimin töhfə verdiyi və kimin etmədiyi aydın olan mesajlaşma kanallarında baş verir. Beləliklə, e-poçt və şirkətdaxili yazışmalar da performansa çevrilir.   🎯 İclaslar həm də performans xarakterli ola bilər: İclaslar artıb; İndi dəvətlərə cavab verilməli və gündəlik planlar açıq olduğu üçün onlardan qaçmaq çətinləşib. Heç nə deməsəniz belə, kamera görüşləri uğurlu təqlid tamaşalarına çevrilə bilər; Diqqətli ifadə və arabir başını tərpətmək indi işləmək forması hesab olunur. Bu, özünüzü və səmimiyyətinizi əks etdirməyin yeni yoludur.   🎯 Paylaşılan sənədlər və mesajlaşma kanalları da yeni performans meydançalarıdır. Həmkarlar sənədlərə və yazışmalara hər kəsə açıq şəkildə fikir bildirə, insanlara tapşırıqlar vermək və ya söhbətdə onları etiketləməklə onların saxta çalışqanlıqlarını gizlədə bilərlər. Son araşdırmalar göstərir ki, yüksək performanslı komandaların üzvləri bir-birləri ilə telefonla danışmağa daha çox meyllidirlər, buna görə də bu ictimai ünsiyyət üçün bunun əksi doğrudur.   🎯 Nümayişli bayram qeyd etmək pandemiyanın “performativ” işinə gətirdiyi daha bir yenilikdir. Bir şəxs mesaja alqış emojisi ilə reaksiya verdikdə, digərlərindən virtual alqış dayanana qədər qoşulmaq tələb olunur. Kimsə eyni mesaja təbriklə cavab verir, sonra başqa bir işçi öz xoş arzularını əlavə edir; Daha çox mesaj yığıldıqca, cavab verməyənlərin cavab verməsi üçün təzyiq yaranır. Bir neçə dəqiqə ərzində hər kəs şəxsən heç vaxt görüşmədiyi birini yeni işi və ya bu irəliləyişə nə qədər layiq olduqları barədə tərifləyir.   📍Hər kəs vəziyyətdən xəbərdardırsa, oyun niyə davam edir?   🎯 Cavablardan biri işçilərin nə qədər çalışdıqlarını göstərmək üçün təbii istəyindəndir. Başqa bir amil ola bilər ki, menecerlər hər kəsin nə ilə məşğul olduğunu görməlidir. Son cavab ola bilər ki, ağ yaxalıqlı mütəxəssislər özlərini çərçivəyə saldıqları “optimal məşğulluq” vəziyyətini bəyənirlər.   🎯 Performans vacibdir. Mənbə: The Economist Hazırladı: Edumap.az Təhsil Portalı
____________________________________________________________________________________________________________________


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az