İşin təsviri:
• Universitetdə kargüzarlıq, elektron sənəd dövriyyəsi, arxiv işi və vətəndaşların
qəbulu, onların müraciətlərinə baxılması sahələrində işləri təşkil etmək və ümumi
rəhbərliyi həyata keçirmək;
• Struktur bölmə vahidlərinin bu sahədəki fəaliyyətinə əməli-metodiki rəhbərliyi həyata keçirmək və səlahiyyətləri daxilində nəzarət etmək;
• Rəhbərlik etdiyi sektorun işinin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflər işləyib hazırlamaq, onun tətbiqini təşkil etmək;
• Sektorun fəaliyyət istiqamətlərii üzrə hesabatlar təqdim etmək.
Tələblər:
• Ali təhsil;
• Sənədlərlə və vətəndaşların müraciətləri ilə iş sahəsində minimum 3 il, rəhbər
vəzifələrdə minimum 2 il təcrübə (sözügedən təcrübənin ali təhsil müəssisələrində
olması üstünlükdür);
• Elektron sənəd dövriyyəsi işinin təşkili üzrə təcrübə (DMSpro-ESD sistemi üzrə
təcrübənin olması üstünlükdür);
• Yüksək yazılı və şifahi nitq mədəniyyəti;
• Liderlik, idarəetmə, qərar qəbuletmə, problem həlletmə, tədqiqat və analitik təhlil
bacarıqları;
• Rəqəmsal kommunikasiya alətləri və platformalarından istifadə bacarığı.
Tələb olunan sənədlər:
• tərcümeyi-hal;
• CV;
• ali təhsili təsdiq edən sənədlərin surəti;
• Azərbaycan dilində müşayiətedici məktub (motivasiya, sektorun fəaliyyəti ilə
bağlı baxış – maksimum 500 söz).
Rəqabətə davamlı əmək haqqı təklif olunur.
Qeyd 1: Universitetdə işləyən əməkdaşlar işlədikləri müddətdə Xankəndi şəhərində mənzillə təmin olunur.
Qeyd 2: Müraciət üçün 29 avqust 2025-ci il tarixədək məktubun mövzu hissəsində
“Sənədlərlə iş sektorunun müdiri” yazılmaqla, tələb olunan sənədlər
[email protected] elektron poçt ünvanına göndərilməlidir. Yalnız vakansiyanın tələblərinə uyğun gələn namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.