Qrafik Dizayna Başlayanlar üçün 10 Tövsiyə

Qrafik Dizayna Başlayanlar üçün 10 Tövsiyə

 

Tələbə, iş sahibi və ya hər hansı bir sahədə çalışan olmağınızın fərqi yoxdur – həyatınızın bir nöqtəsində qrafika dizaynına dair tövsiyələri oxumağınıza ehtiyac ola bilər. Bloqunuz və ya sosial media hesablarınız üçün posterlər yaratmağınız lazım ola bilər; Auditoriyanız  və ya həmkarlarınızı heyran edəcək möhtəşəm bir təqdimat hazırlamaq istəyə bilərsiniz. Bunlara bənzər səbəblərdən bir qrafik dizaynına ehtiyacınız ola bilər, bunun üçün ən başda nələri bilməlisiniz sualının cavabları olan ipucları yazdıq.

 

Qrafik dizayn əvvəlcədən təcrübəsi olmayan yeni başlayanlar üçün bir az ağır ola bilər. Əvvəla, bir ay ərzində peşəkar qrafika dizayneri olacağınıza ümid etməməlisiniz. Gözləntilərinizdə təvazökar olmağı və hədəflərinizi addım-addım tamamlamağı seçin.

 

Təcrübəli dizaynerlərdən məsləhət alsanız, həmişə eyni şeyi tapa bilərsiniz: dizayn prinsipləri barədə mümkün qədər çox kitab oxuyun və Photoshop, InDesign və Illustrator-a yiyələnin. Peşəkar bir qrafik dizayneri olmağı planlaşdırırsınızsa, səyahətinizə daha konkret və sadə addımlar ataraq başlamalısınız. Məqaləmizin davamını oxumağa davam edin və doğru yoldasınız.

 

  1. İlham Almağa Başlayın

 

Sevdiyiniz dizaynları toplamağa başlamağın vaxtı gəldi. Dizayn öyrənmək istəyirsinizsə, dizayn ustalarının uğurlu əsərlərindən ilham almağa başlamalısınız. Yaradıcılığa həvəs göstərən bir dizaynla qarşılaşmısınız? Pinterest-ə əlavə edin və bu kolleksiyanı istədiyiniz hər şəkil ilə zənginləşdirin.

Diqqətli olun, kopyalamaq yox, insanlara ilham vermək üçün Pinterest istifadə edin. Qrafik dizayn öz üslubunuzu kəşf etməkdən ibarətdir. Bu nöqtədə kolleksiyanız öz üslubunuzu kəşf etməyinizə kömək edəcəkdir. Məsələn, kolleksiyanıza əsasən infoqrafika qoyduğunuzu anladığınızda, infoqrafikaya diqqət yetirməli və öz layihələrinizi yaratmağa başlamalısınız.

  1. Müşahidə edin və təhlil edin

Bəyəndiyiniz dizayn kolleksiyasına baxmağa vaxt ayırın. Baxdığınız hər infoqrafik, illüstrasiya və ya ikonada sətirlərin, formaların və mətnlərin necə məharətlə istifadə olunduğuna diqqət yetirin. Bu formaların həqiqətən nə qədər sadə olduğunu görəcəksiniz.

 

Fərqli dizaynların təhlili prosesi oxuduğunuz ipuçlarının praktikada necə tətbiq olunduğunu anlamağa kömək edəcəkdir. Öz dizaynlarınızla daha yaxşı bacarıqları inkişaf etdirdikcə, ustad dizaynerlərin bu vizualları necə yaratdıqlarını təxmin etməyə başlayacaqsınız.

 

  1. Ölçülərə diqqət yetirin

Heç düşündünüzmü, niyə tək bir xətt və ya bəzək bir dizaynın cazibəsini bu qədər yüksək səviyyəyə qaldırır? Cavab simmetriyadır! Dizaynınız nə qədər dolu olsa da, tutarlılığı təmin etmək üçün ölçüləri həmişə tənzimləməlisiniz.

 

  1. Düzgün Şriftlərdən istifadə edin

 

Dizaynın ən vacib cəhətlərindən biri aydınlıqdır. Vizuallıq üçün mətni oxunmaz edəcək bir şrift seçsəniz, layihənizin uğurlu olması daha çətin olacaq. Bir dizaynda birdən çox şrift istifadə etməyinizi söyləyən bir çox təlimat tapacaqsınız, ancaq bu təklifə sözün əsl mənasında əməl etməyin. İzləyicinin fərqli üslub və formalara uyğunlaşması çətindir, buna görə eyni şrift ailəsinin variantlarından istifadə etmək yaxşıdır.

 

Bununla birlikdə, bütün dizaynlarınızı tək bir şriftlə məhdudlaşdırmamalısınız. Hər bir layihə üçün fərqli seçimləri sınayın. Unutmayın ki, hər bir layihənin fərqli bir ruhu var və bu ruha ən uyğun şrifti seçmək üçün yorulmadan davam etməlisiniz.

 

  1. Rəng Uyğunluğuna Diqqət Edin

 

Bu, yeni dizaynerlərin ən ümumi səhvidir: öyrəndikləri hər bacarığı tək bir dizaynda istifadə etməyə çalışırlar. Nəticə qarışıq bir şeydir. Çox kontrast dizaynda yaxşı bir şey deyil, bu səbəbdən qırmızı / yaşıl, bənövşəyi / sarı və ya narıncı / mavi birləşmələrə üstünlük verməyin. Bir-birini daha yaxşı tamamlayan rənglər seçmək faydalıdır.

 

Vizualda hədəf aldığınız ruhun rəngini tutmağa çalışın. Məsələn, yaşıl insanlara dinclik, təravət və təbiət xatırladır, tünd göy isə insanlara dizaynın mistik, etibarsız və üzücü ola biləcəyi mesajını verir. Sevdiyiniz məhsulun qablaşdırmasına nəzər yetirin. Bazar rəfində diqqətinizi cəlb edən rəng birləşmələri hansılardır? Dizaynın nə qədər ahəngdar olduğunu analiz edin və eyni təəssürat yaratmağa çalışın. Adobe Color CC, dizaynınız üçün gözəl bir rəng palitrası seçmək üçün istifadə edə biləcəyiniz bir onlayn vasitədir.

 

  1. Dizaynda Keyfiyyəti İtməyəcək Şəkillər Seçin

 

İstifadə etdiyiniz şəkillər, diaqramlar və qrafiklər ümumi layihəyə çox məna qatır. Qrafik dizaynın ümumi məqsədi qarşı tərəfə bir mesajı aydın və cəlbedici bir şəkildə çatdırmaqdır.

 

Dizayn boyu şəkillərin keyfiyyətinin uyğun olmasını təmin etməlisiniz. Məsələn, çəkdiyiniz və keyfiyyətli olmayan bir fotoşəkilinizi, peşəkar bir fotoşəkil saytından satın aldığınız peşəkar şəkillərlə birləşdirirsinizsə, izləyici uyğunluğun çətinliyini hiss edəcəkdir. Dizayndakı elementlərin tərzi, nisbətləri, çərçivələri, işıqlandırılması və keyfiyyəti dizayn boyunca sabit qalmalıdır.

 

  1. Feedback Aldınız və Bu Rəylərdən Dərs Çıxardın

 

Yeni yaratdığınız dizaynları dərhal sonra bəyənirsiniz? Niyə başqaları ilə bölüşmürsən? Bəyəndiyinə o qədər də əmin deyilsən? Bəlkə də peşəkar bir qrafik dizayneri tərəfindən dürüst bir fikir lazımdır. Başqalarının sizin işiniz barədə nə düşündüyünü bilmək vacibdir. Dizaynın əsas məqsədi diqqəti cəlb edə biləcək digər insanların qarşısına təsirli bir iş qoymaqdır. Buna görə rəy almaqdan çəkinməyin!

 

Tənqidləri qəbul edin və bu növbələri öz xeyrinizə istifadə edin. Bu mövzuda düzgün bir perspektiv sizi daha yaxşı bir dizayner edəcəkdir.

 

  1. Aydın və Anlaşılan Dizayn Hədəfiniz Olsun

 

Mükəmməl bir dizayn hazırlamısınız? Kompüteri söndürün və bir müddət onunla maraqlanmayın. Bir neçə saatdan sonra yenidən sakit bir baş ilə baxın. Nədir? Çox sıx və qaranlıq görünür? İndi parlaqlıq və kontrastın düzgün balansını əldə etməlisiniz. Mesajınız çox başa düşülən və aydın olmalıdır. Digər məqamlar da bu məqsədə xidmət etməlidir.

  1. İyerarxiya Qaydalarını Gözləyin

 

Dizaynınızda hansı elementi vurğulamaq istəyirsiniz? Fərq edə biləcək çox dəyərli bir mesaj təqdim etməyə çalışırsınızsa, mesajı parlaq, rəngarəng bir görünüşə yerləşdirərək kölgədə qoymaq istəmirsiniz. Bu iyerarxiya qrafik dizaynın son dərəcə vacib bir tərəfidir. Dizaynın ən vacib mesajı, nə qədər element istifadə etməyinizə baxmayaraq hakim olmağa davam etməlidir.

 

  1. Hədəflərinizi İzləyin

 

Hər zaman həqiqətən sevdiyiniz bir şey üzərində işləməlisiniz. Məsələn, bir vegeteransanız, bir hamburger üçün tanıtım afişası yaratmaq çətin ola bilər. Həvəsli olduğunuz layihələri seçməyiniz lazım ola bilər. Heyecanla qalmaq sizi mükəmməl bir dizayna aparacaq!

 

Dizaynla məşğul olmaq üçün peşəkar bir qrafik dizayneri olmaq lazım deyil. Seçdiyiniz karyera yolundan asılı olmayaraq, yeni bacarıqlar sizi iş dünyasında daha cəlbedici edəcəkdir. Unutmamalı olduğumuz ən vacib şey yaradıcı olmaq və yenilikçi olmağı hədəfləməkdir. Bu yolda müvəffəq olacağınız üçün heç bir narahatlığımız yoxdur, inanıb işləsəniz, böyük iş görə bilərsiniz!

Əgər sizdə dizayner olmaq istəyirsinizsə, STEP Kompüter Akademiyasının  “Kompüter qrafikası və dizayn” ixtisasına yazıla bilərsiniz. Kursla bağlı ətraflı məlumat üçün itstep.az veb saytına daxil ola bilərsiniz.

Bir cavab yazın

Back to top button