Satınalmalar üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyası

Vəzifə öhdəlikləri

• Alışların satınalma prosedurana uyğun vaxtında icra olunmasını şöbə daxilində   təmin etmək

• Daxili və xarici bazarların araşdırılması, etibarlı, peşəkar, sağlam podratçı və təchizatçı bazasının hazırlanması və müntəzəm yeniləməsində iştirak etmək

• Tələblər əsasında potensial mal və xidmət təchizatçılarının araşdırması

• Son istifadəçilərin tələbnamələri ilə bağlı status hesabatlarının hazırlanması

• Alış predmetinin təyin olunması, son istifadəçi ilə dəqiqləşdirilməsi

• Alınacaq malların keyfiyət və spesifikasiyalarını uyğunluğunu son istifadəçi ilə razılaşdırmaq

• Alışların ümumi məlumatlar bazasına işlənməsi

• Şirkətin biznes maraqlarını əsas tutaraq şəffaflıq, obyektivlik və məxfiliyin qorunması

 

 

Tələblər

• Təhsil : Təhsil – Ali ( iqtisadiyyat yönümlü)

• Təcrübə: Əlaqədar sahədə minimum 1 il

• Dil bilikləri: Azərbaycan Dili ana dili , İngilis dili –üstünlük verilir

• İT üzrə biliklər: MS Office

 

 

Texniki Bacarıqlar

• Dövlət Satınalmaları və Tender proseslərini, habelə müvafiq qanunvericilik bazasını bilmək.

• Satınalma, Müqavilələrin tərtibatı, Logistika prinsip və qaydaları haqqında məlumat

 

 

 

Səriştəlik

·        Məsuliyyətlilik, disiplinlilik, təşkilati bacarıq

·        Problem həll etmə və əməkdaşlıq bacarıqları

·        Güclü şifahi və yazılı ünsiyyət, fikirlərini düzgün çatdırmaq,

·        Prinsip və Dəyərlərə sadiqlik

·        Prosedur və qaydalara riayət etmək

·        Operativlik və İcra etmək bacarığı

·        Detallara fikir vermə

 

Əlavə məlumat

– İş yeri – Çinar Plaza- İş qrafiki: həftənin 5 günü, saat 08:00-dan 17:00-dək

– Nahar Şirkət tərəfindən verilir, Sınaq müddətindən sonra ailə üzvləri daxil tibbi sığorta

Tərəddüd etməyin, indi müraciət et.

Related Articles

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir