reklam

Sosial media paylaşımları üçün ən yaxşı vaxtlar

Amerika Marketinq Assosiasiyası 2022-ci ildə sosial media yazıları üçün ən uyğun gün və vaxt intervallarını paylaşıb.   Amerika Marketinq Assosiasiyası iş həyatında iş saatlarında baş verən dəyişiklikləri və tələbələrin məktəbdə keçirdikləri vaxtı nəzərə alaraq bütün dünyada sosial media paylaşımı üçün ən uyğun gün və saatları paylaşıb. Hesabatda Facebook, Instagram, Twitter, TikTok və Linkedin paylaşımları üçün ayrı-ayrı günlərdə və saatlarda paylaşılması tövsiyə edilir. Amerika Marketinq Assosiasiyası bildirir ki, Sprout Social və Hootsuite tərəfindən əldə edilən məlumatlar təhlil edilib və bu təhlillər nəticəsində hesabat hazırlanıb. Hesabatda bütün sosial media platformaları üçün paylaşım üçün ən uyğun vaxtın həftə içi səhər saatları olduğu vurğulanır. Bunun səbəbi istifadəçilərin yuxudan oyanan kimi sevimli sosial media platformasında ekranı sürüşdürərək yazıları nəzərdən keçirməyə başlamalarıdır. Digər tərəfdən paylaşılması tövsiyə edilməyən və məhsuldar olmayan günün şənbə günü olduğu paylaşılır. Məlumata görə, sosial media kanalları üçün təklif olunan paylaşım günləri və saatları belədir: Facebook: Çərşənbə axşamı, Çərşənbə və Cümə günləri 01:00-dan 13:00-a qədər. Instagram: çərşənbə axşamı 11:00-dan 14:00-a qədər; Ən geci həftənin digər günləri saat 11:00-da yerləşdirməniz tövsiyə olunur. Twitter: Bazar ertəsindən cümə axşamına səhər 8. Həftə sonu tvit etmək lazımdırsa, saat 08:00-dan 12:00-a qədər. Linkedin: çərşənbə axşamı və çərşənbə günləri 09:00. Hesabatda həmçinin hədəf auditoriya üçün müxtəlif saatların nəzərə alına biləcəyi, bu fərqli saatların müəyyən edilməsi və hədəf auditoriyanın sosial mediada ən çox məşğul olduğu vaxtı müəyyən etmək üçün “data mining” təklif edilir. Bundan əlavə, əvvəlki postların performansından asılı olaraq müxtəlif gün və vaxt intervallarından istifadə oluna biləcəyi bildirilir. Eyni şəkildə sektordakı digər markaların paylaşımlarını izləyərək ideal paylaşım günü və vaxt intervalı təyin etməyin faydalı ola biləcəyi ifadə edilir.   Hesabatda diqqət çəkən başqa bir təklif də odur ki, brendin müxtəlif coğrafiyalardakı istehlakçıları üçün vahid mərkəzdən sosial media paylaşımı edilirsə, bu coğrafiyadakı istehlakçıların sosial media vərdişlərinin müəyyən edilməsi tövsiyə edilir. Bundan əlavə, yerləşdirmədən əvvəl yerli və regional vaxt fərqlərini iki dəfə yoxlamaq tövsiyə olunur. Sosial mediada paylaşma üçün gün və vaxt intervalı ilə bağlı qeyri-müəyyənlik olduğu halda, oxşar məzmunlu yazıların performanslarının araşdırılmasının faydalı olacağı bildirilir. Nəhayət, bütün bu təkliflərə baxmayaraq, qlobal miqyasda “ideal” olaraq xarakterizə edilə biləcək bir gün və vaxt intervalının olmadığı bildirilir. Mənbə: https://www.pazarlamasyon.com/
_____________________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
İNSTAGRAM: @edumap.az

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az