STEM Təhsili və Məktəbəqədər

STEM Təhsili və Məktəbəqədər

 

STEM – Elm, Texnologiya, Mühəndislik və Riyaziyyatın ingilis dilindən adlarının baş hərfindən yaranıb. STEM təhsili tədris modelləri arasında dünyanın mərkəzindədir və populyar bir təhsil sistemidir. Eyni zamanda, texnologiyanın inkişafı ilə gələcəyin peşələri də dəyişir və gələcək nəsillərin edəcəyi peşələrin adlarını belə bilmədiyimiz və STEM təhsilinin fərdləri gələcək peşələrə hazırladığı deyilir. STEM təhsili, uşaqların əzbərləməyə əsaslanan bir sistemlə öyrəndikləri və sonradan öyrəndiklərini unudacaqları, uşaqların sinif xaricində edilərək yaşadıqları və öyrəndiklərini qalıcı hala gətirdikləri bir sistemdir. STEM təhsilinin məqsədi, fərdlərin elm, texnika, riyaziyyat və mühəndislik sahələrindən əldə etdikləri biliklərlə gündəlik həyatlarında mövcud problemlərə yaradıcı həll yolları və tənqidi düşüncə qabiliyyəti kimi XXI əsr bacarıqlarına yiyələnmələrini təmin etməkdir.

STEM təhsili nə üçündür?

STEM yanaşması; elm, mühəndislik, texnologiya və riyaziyyat kimi; vacib sahələri ehtiva edir. Bu dörd vacib disiplini birləşdirərək deyə bilərik ki, problemin həllində təşviq edən realist, işbirlikçi, daha düşünülmüş bir öyrənmə təcrübəsi təmin edir. Yaxşı planlanmış, stimullaşdırıcı, inkişafa uyğun bir STEM fəaliyyəti məktəbəqədər uşaqların inkişaf aspektlərinə diqqət çəkir.

 

Məktəbəqədər STEM Təhsilinin Faydaları

 

Məktəbəqədər STEM təhsilinin uşaqlar üçün bir çox faydası var. Xüsusilə bu dövrdə uşaqların yaradıcılıq səviyyəsi son dərəcə yüksəkdir. Bu, bir çox araşdırma ilə müəyyən edilmişdir. STEM təhsili yaradıcılığı inkişaf etdirən və dəstəkləyən vacib yanaşmalardan biridir.

 

STEM fəlsəfəsi araşdırmaqla, problemləri həll etmək və sual verməklə öyrənən məktəbəqədər uşaqların tədqiqatçı kimi dünyaya gəldiklərini müdafiə edir. Üstəlik proqramlar model baxımından spiral yanaşmadır və eklektikdir. İnkişaf səviyyələrinə, maraqlarına və ehtiyaclarına görə uşaqları bütün sahələrdə inkişaf etdirməyi hədəflədiyi üçün mütərəqqi bir xarakter daşıyır. Eynilə, gələcək fikirləri müəyyənləşdirmək, əvvəlki biliklərə əsaslanan iyerarxik strukturlar da STEM mövzuları üçün zəmin yaradır.

 

Məktəbəqədər kurikulum və onun STEM təhsili ilə əlaqəsi

 

Məktəbəqədər təhsil proqramı uşaqlara tənqidi düşünməyə, planlaşdırmağa, özünü ifadə etməyə imkan verir. Həm də, sorgulamaya və oyunyönümlü öyrənməyə böyük əhəmiyyət verir. Oxşar, erkən təcrübələri dəstəkləmək üçün oyun əsaslı öyrənmə yanaşmaları, fəal iştirak yolu ilə öyrənmə məktəbəqədər təhsildə STEM tətbiqetmələri üçün uyğun yollardan biridir. Müəllimlər tərəfindən ətraflı STEM təcrübələri əsas konsepsiya və bacarıqlara əsaslanaraq planlaşdırılır və təqdim olunur. İdeal bir fəaliyyət proqramı yaradılır. Sonra uşaqlara nəzəriyyələrini araşdırmağa və əks etdirməyə icazə verildikdə effektiv öyrənmə təcrübələri yaradıla bilər.

 

Türkiyədəki məktəbəqədər tədris proqramında STEM təhsilində bəzi ümumi prinsipləri qəbul edilmişdir. Araşdırmalar STEM təhsili ilə uyğun olan bu prinsiplərin olduğunu göstərdi;

1)Məktəbəqədər təhsil proqramının məzmununda nə dərəcədə əks olunduğu kimi suallara cavab verir.

2)Tədqiqatlar tamamilə araşdırıldıqda, məktəbəqədər təhsil proqramına daxil olan bir çox əldə etmə və göstəricilər STEM yanaşmaları ilə oxşar xüsusiyyətlərə malikdir.

STEP IT Academy-nin tərəfindən təşkil olunan “Kiçik Kompüter Akademiyası” -da bunlardan biridir. Proqram ilə ətraflı tanış olmaq üçün link-dən keçid edə bilərsinz. itstep.az

Bir cavab yazın

Back to top button