UŞAQLAR ÜÇÜN ROBOTİK KODLAMA MƏNTİQİ

UŞAQLAR ÜÇÜN ROBOTİK KODLAMA MƏNTİQİ

 

Robotik Kodlaşdırma nədir?

Robotik Kodlaşdırma, kodlaşdırıla bilən elektron sxemlərin istənilən hədəf istiqamətində təlimat verərək proqramlaşdırılmasıdır. Robot kodlaşdırma öyrənməyə başladıqda, uşaqlara bir alqoritm anlayışının nə olduğunu öyrətməyə başlayırıq. Alqoritm konsepsiyası ardıcıl, məntiqi və mütəmadi olaraq etdiyimiz şeydir. Bu konsepsiyanı öyrəndikdə, uşaqlar bu konsepsiyanı etdikləri hər işdə həqiqətən istifadə etdiklərini kəşf edirlər və bu da onların robot kodlaşdırmanın əsasını təşkil edən bu konsepsiyanı qəbul etmələrini asanlaşdırır. Möhkəm bir təməl qoyaraq başladığımız seminarlar, öyrənəcəkləri və proseslərimizdə yeni layihələr istehsal etmək üçün istifadə edəcəkləri proqramları düzgün şəkildə kodlaya bilər. Robotik kodlaşdırma uşaqlara motor bacarıqlarını inkişaf etdirməyə və mexaniki mexanizmlərin iş prinsiplərini öyrənməyə və beləliklə öz təsəvvürlərini aktivləşdirməyə imkan verir.

Texnologiya və istehsal Texnologiya ilə istehsal mədəniyyəti bu gün və gələcəkdə əldə edilməli olan bacarıqlardan biridir. Texnologiya inkişaf etdikcə insanların araşdırma və məlumat üçün bir çox mənbəyə asanlıqla və tez bir zamanda girməsi mümkündür. Tədqiq olunan mövzuda çox mənbəyə sahib olmaq, iki tərəfli bıçağa bənzəyir. Dəqiq və faydalı məlumat tapmaq vaxt apara bilər. Uşaqların internetdən istifadə məqsədləri fərqli ola bilər. Kompüterlərdə və planşetlərdə çox vaxt sərf etmək, bir çox valideynin şikayət etdiyi məsələlər arasındadır. Əslində, uşaqların kompüter və planşetlərdə vaxt keçirməsinin əsas səbəbi onların maraq göstərməsidir. Robot kodlaşdırma təhsili müddətini, maraq hisslərini doğru kanallara yönəltmək üçün düşünsək, bu prosesi dəstəkləyən iki vacib anlayışdan bəhs etmək lazım olacaqdır. Bu mənada yenilikçi və inkişaf etdirilə bilən bir təhsil hərəkatı olan STEAM Hərəkatı və uşaqların öz istehsal hissəsini xarakterizə edən Maker Hərəkatı araşdırılmalı və bilinməlidir. STEAM nədir? STEAM, genişlənməsində, Elm, Texnologiya, Mühəndislik, Sənət və Riyaziyyat elmlərini və konsepsiyalarını əhatə edir. Bütün bu elmlərin inteqrasiyası ilə birlikdə uşaqlarda analitik düşüncə və problem həll etmə bacarıqlarını təmin etməyi hədəfləyir. Bu çərçivədə STEAM daha çox performans tələb edən təlim proqramlarında və musiqi və rəsm kimi bədii dərslərdə istifadə edilə bilər. Performans tələb edən təlimləri açsaq, idman fəaliyyətləri, teatr tamaşaları və eksperimental fəaliyyətlərdən danışmaq olar. STEAM ilə problemləri həll etmə qabiliyyətinə sahib, qarşılaşdıqları vəziyyət qarşısında analitik düşünən, şərh gücünə sahib, həll yönümlü araşdırma edə bilən, yenilikçi və geniş təsəvvürə sahib olan şəxsləri yetişdirmək məqsədi daşıyır.

Maker sözün əsl mənasında bir şey istehsal edən şəxs deməkdir. İstehsalçı və texnologiyanın birləşməsi ilə özünüz etmə məntiqi bu gün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Maker Hərəkatı, Maker və texnologiyanın birləşməsi ilə ortaya çıxdı. Təhsil və Maker birlikdə düşünülsə, uşaqların xəyallarını aktivləşdirərək orijinal layihələr istehsal etmələrini təmin etməkdir.

Step IT Academy olaraq, uşaqların Arduino kimi elektron sxemlərini Maker Hərəkatı ilə kodlayaraq dizayn etdikləri formalara 3D printerlərlə inteqrasiya edərək ixtira etmələrini dəstəkləyirik və bu fürsəti onlara təqdim edirik.

Step IT Academy olaraq, uşaq və gənclərin Maker hərəkəti və STEAM təhsil yanaşmasını müntəzəm olaraq və planlı bir şəkildə istifadə edərək xəyallarını stimullaşdırmalarını təmin etmək üçün mütəxəssis təlimçilərimizlə işləyirik. Keçdiyimiz dərslərdə uyğun və əhatəli davranışlar əldə etmək üçün fəaliyyətlər təşkil edirik. Bu şəkildə, tək düşüncəmiz uşaqların özlərinə inam qazanmalarını və beləliklə istehsal etdikləri layihələrdən məmnun qalmalarını təmin etməkdir. Xoşbəxt uşaqlar xoşbəxt sabah deməkdir.

Ətraflı: itstep.az

Bir cavab yazın

Back to top button