12 May 23:21

Xidmət prosesində müsbət ilkin təəssürat yaratmaq

Əziz izləyicilər, sizi 18 may tarixində ASAN Təlim-Tədris Mərkəzində baş tutacaq seminara deəvət edirik.

Seminarın məqsədi:

► Vətəndaşlarla ünsiyyət zamanı yarana biləcək neqativ halların qarşısının alınması

► Ətrafımızdakı insanlarla düzgün münasibətlərin qurulması

Seminardan qazanacaqlarınız:

► Özünü təqdimetmə və peşəkar ilkin təəsüratın yaradılması texnikaları
► Səmərəli ünsiyyətin şərtləri
► Ünsiyyətin strukturu: dinləmə, izahetmə bacarıqları
► Dinləmənin növləri: nə vaxt aktiv, nə vaxt passiv və ya empati dinləmə lazımdır?
► Ünsiyyət zamanı suallardan səmərəli istifadə qaydaları
və manipulyasiya texnikaları
► Ünsiyyət zamanı yalanın və səhv məlumatın aşkarlanması bacarığı

Seminarda iştirak ödənişsizdir.

Son qeydiyyat tarixi: 17 may

✉ Qeydiyyat linki: https://bit.ly/2WxN4Ug

Bəyən və paylaş

Rəylər

rəy(lər)