Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi vakansiyası
Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
- Müştərilərə müraciətlərinə uyğun məsləhət tipli dəstəyin göstərilməsi və yaranmış sualın cavablandırılmasında köməklik göstərilməsi;
- Məlumat bazasına qəbul olunmuş informasiyanın sistemə daxil edilməsi;
- Müştərilərin təklif və şikayətlərinin qeydə alınması və aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi;
- Aylıq hesabatın təqdim edilməsi.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan və Rus dillərində səlis bilik;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Xoş səs tonu;
- Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
- Stresə davamlılıq;
- Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı;
- Müvafiq sahədə minimum 2 il təcrübə.
Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Call Center” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur