Çərşənbə axşamı, 3 İyun, 2025

Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi vakansiyası


  • Dərc edildi: 25 Dekabr, 2024 - 20:58
Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi vakansiyası

Çağrı mərkəzinin mütəxəssisi vakansiyası

 

Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
- Müştərilərə müraciətlərinə uyğun məsləhət tipli dəstəyin göstərilməsi və yaranmış sualın cavablandırılmasında köməklik göstərilməsi;
- Məlumat bazasına qəbul olunmuş informasiyanın sistemə daxil edilməsi;
- Müştərilərin təklif və şikayətlərinin qeydə alınması və aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi;
- Aylıq hesabatın təqdim edilməsi.

Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan və Rus dillərində səlis bilik;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Xoş səs tonu;
- Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
- Stresə davamlılıq;
- Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı;
- Müvafiq sahədə minimum 2 il təcrübə.

Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Call Center” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Qarabağ Universiteti VII Türk Dövlətləri Türkoloji Yay Məktəbinə evsahibliyi edəcək
02 İyun, 2025 - 16:30 167
Qarabağ Universiteti...
Elm və təhsil naziri: “Yaxşı kadr istəyiriksə, yaxşı da investisiya qoymalıyıq.”
02 İyun, 2025 - 14:47 40
Elm və təhsil naziri...
Lisey və gimnaziyalara qəbul qaydalarında dəyişikliklərlə bağlı açıqlama
29 May, 2025 - 10:43 151
Lisey və gimnaziyala...