Vəzifənin adı: Əlaqə mərkəzi üzrə mütəxəssis
Qısa xülasə: Zənglərin cavablandırılması, sual və sorğuların cavablandırılması, problemləri həll etmək, məlumat vermək və təşkilatın məhsulları və ya xidmətləri ilə bağlı şikayətləri həll etmək üçün müştərilərdən gələn zənglərə cavab vermək.
İş növbəlidir.
Hesabat verir: Əlaqə mərkəzi üzrə qrup rəhbərinə
Əsas öhdəlikləri:
• Proqram təminatı ilə bağlı daxil olan sorğular və problemlər üzrə texniki yardım və dəstək göstərmək.
• Sorğuları telefonla cavablandırmaq.
• Müştərilərdən gələn sorğuları müvafiq Tətbiqə daxil etmək, telefonla və ya tətbiq platforması ilə (satıcı məsələləri üçün) yönləndirici texniki işçi vasitəsilə həlli yollarını təqdim etmək.
• Texniki işçilərə yönləndirilən həlli yolunu izləmək və həlli yolu təqdim edildikdən sonra sorğunu bağlamaq.
• Texniki xidmət (düzəldici və qabaqlayıcı) əməliyyatlarını izləmək.
• Aidiyyəti tərəflər üçün prioritet məsələləri müəyyənləşdirmək və sürətləndirmək.
• Gözlənilməz vəziyyətlər barədə supervayzerə məlumat vermək.
• Problemləri təhlil etmək və terminalın yeni versiyalarında test prosesinin məlumatlarını müəyyənləşdirmək, nəticələr barədə hesabatları yazmaq.
• Baş verməyə davam edən nasazlıqları müəyyən etmək üçün hesabatları işləmək.
Tələblər:
• Bakalavr dərəcəsi
• Əməliyyatlar və çağrı mərkəzi şöbəsində iş təcrübəsi
• Azərbaycan və rus dillərində mükəmməl ünsiyyət qurma bacarığı
•Ofis proqramları üzrə güclü kompüter bacarığı;
Maraqlanan şəxslərin CV-lərini mövzu (subject) hissəsində "Əlaqə mərkəzi üzrə mütəxəssis" yazmaqla [email protected] e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur