Help Desk Specialist vəzifəsi üzrə vakansiya

Baku Electronics Şirkəti İKT departamentinə Help Desk Specialist vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir!

Baku Electronics Şirkəti İKT departamentinə Help Desk Specialist vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir!

Vəzifə öhdəlikləri

·        Əməkdaşların mövcud problemlərlə bağlı sorğularına cavab vermək;
·        Daxil olan sorğuları birbaşa, telefon vasitəsilə və ya məsafədən idarə edərək problemləri həll etmək;
·        Kompüter proqram təminatı, periferik qurğular və avadanlıqlarda yaranmış problemləri aradan qaldırmaq;
·        Pozuntular aşkar edildikdə problemin səbəbini və vaxtında araşdırılmasını təmin etmək;
·        Profilaktik və təcili bərpa işlərinin aparılmasını təmin etmək;
·        Şirkətin korporativ İT xidmətləri (poçt, PC, şəbəkə, mobil cihaz) ilə bağlı problemlərin aradan qaldırılmasına köməklik göstərmək;
·        İşi ilə əlaqəli olmayan vəzifənin həllində qarşılaşdığı çətinliklər barədə İKT rəhbərlərinə məlumat vermək;
·        Aparat və proqram təminatı sistemlərini quraşdırmaq və əməkdaşların istifadəsi üçün təkminləşdirmək;
·        Digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı işi təşkil etmək;
·        Şirkətdaxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət etmək.

Tələblər

·        Ali təhsil;
·        İT üzrə minimum 1 il rəsmi iş təcrübəsi;
·        Üzərinə düşən vəzifələrin tam vaxtında, keyfiyyətli və müstəqil icrasını yerinə yetirmək;
·        İş mühiti ilə uyğunlaşmaq, kollektivlə birgə işləmək.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Help Desk Specialist” qeyd etməklə [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.

 


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az