Baku Electronics Şirkəti İKT departamentinə Help Desk Specialist vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir!
Baku Electronics Şirkəti İKT departamentinə Help Desk Specialist vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir!
Vəzifə öhdəlikləri
· Əməkdaşların mövcud problemlərlə bağlı sorğularına cavab vermək;
· Daxil olan sorğuları birbaşa, telefon vasitəsilə və ya məsafədən idarə edərək problemləri həll etmək;
· Kompüter proqram təminatı, periferik qurğular və avadanlıqlarda yaranmış problemləri aradan qaldırmaq;
· Pozuntular aşkar edildikdə problemin səbəbini və vaxtında araşdırılmasını təmin etmək;
· Profilaktik və təcili bərpa işlərinin aparılmasını təmin etmək;
· Şirkətin korporativ İT xidmətləri (poçt, PC, şəbəkə, mobil cihaz) ilə bağlı problemlərin aradan qaldırılmasına köməklik göstərmək;
· İşi ilə əlaqəli olmayan vəzifənin həllində qarşılaşdığı çətinliklər barədə İKT rəhbərlərinə məlumat vermək;
· Aparat və proqram təminatı sistemlərini quraşdırmaq və əməkdaşların istifadəsi üçün təkminləşdirmək;
· Digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı işi təşkil etmək;
· Şirkətdaxili intizam qaydalarına, əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası və sanitar-gigiyena norma və qaydalarına riayət etmək.
Tələblər
· Ali təhsil;
· İT üzrə minimum 1 il rəsmi iş təcrübəsi;
· Üzərinə düşən vəzifələrin tam vaxtında, keyfiyyətli və müstəqil icrasını yerinə yetirmək;
· İş mühiti ilə uyğunlaşmaq, kollektivlə birgə işləmək.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Help Desk Specialist” qeyd etməklə [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur