“Hoffman Co - Digital Marketing Təlimi” – 100% Praktiki Təlim proqramı !


“Hoffman Co - Digital Marketing Təlimi” – 100% Praktiki Təlim proqramı !
 

Təlim Digital Marketing sahəsi üzrə ixtisaslaşmaq istəyənlər, bu sahədə çalışan 

və maraq göstərən şəxslər üçün nəzərdə tutulub.

• Təsnifat: Təlimlər həftədə 3 dəfə (2 gün hər 2 saat olmaqla təlim və 1 gün 1 saat olmaqla Laboratoriya müddəti.

• Daha real Case study, quizlər, video və praktikalardan istifadə olunacaq.

• Proqram çərçivəsində real iş prosesində “ Digital Marketing strategiyaları” istifadə olunacaq.

• Şirkətlərdə baş verən problemlər və Digital marketing yolu ilə həlli yolları və real hadisələr

• Təlimin son günündə iştirakçıların nə dərəcədə hazır olmaları yoxlanıl

• Təlim birbaşa Canlı şəkildə keçiriləcək. Professional Təlim 2 ay davam edir.
 

• Proqramın son günü möhtəşəm sertifikat mərasimi keçiriləcək, iştirakçılara xüsusi Hoffman Co Sertifikatları təqdim olunacaq.


İnstructor: Azər Amirov


2017-2022 Kapital Bank, Rəqəmsal Marketinq üzrə senior ekspert (komanda rəhbəri), VISA, Mckinsey ilə aparılan bir çox rəqəmsal layihələrin məhsul sahibi kimi işləmişdir.

2022 - hazırda / Sabah.lab inkubasiya və akselerasiya mərkəzi, baş rəqəmsal marketinq meneceri kimi fəaliyyət göstərir. Təlimçi eyni zamanda rus dillidir və tələbələrinə özəl xüsusi yanaşması var.

Kimlər iştirak edə bilər?

● SMM mütəxəssisi kimi bir karyera hədəfləyənlər və ya geniş auditoriyaya çatmaq istəyən iş sahibləri
● Digital Marketing sahəsində karyera hədəfləri olan universitet tələbələri,
● Korporativ / marketinq / e-ticarət / istehsal / agentlik xidmətləri / media / vs. sahə işçiləri,
● Yeni Sosial Media Marketinq ilə maraqlananlar,
● Agentlik daxilində karyera qurmaq istəyənlər,
● Karyerasını Digital Marketinq mütəxəssisi kimi istiqamətləndirmək istəyən şirkət işçiləri,
● Şirkətlərin marketinq və korporativ rabitə şöbələrində çalışan işçilər,
● Freelance ticarətlə məşğul olanlar.

Təlim proqramına aşağıdakı modullar daxildir:

1. DİGİTAL MARKETİNGƏ GİRİŞ
        a. Digital marketing prinsipləri
        b. Digital marketingdə ağıllı hədəflər
        c. Rəqəmsal araşdırma
        d. Müştəri ilə əlaqə

2. SOSİAL MEDİA MARKETİNQ
        a. Əsas sosial platformalar
        b. Biznes üçün sosial media konfiqurasiyası
        c. Sosial media auditoriyaları ilə iş
        d. Sosial mediada reklamvermə
        e. Dinamik auditoriyalar və reklam statistikası

3. EMAİL MARKETİNQ
        a. Email marketinqin əsasları
        b. Vacib rəqəmsal alətlər və strategiyalı iş
        c. Kontentin dizayn edilməsi
        d. Email kampaniyaların yaradılması
        e. Kampaniyanın uğur ölçümü və optimizasiyası
        f. Proseslərin avtomatlaşdırılması

4. KONTENT MARKETİNQ
        a. Konsept və strategiya
        b. Kontent üçün araşdırma
        c. Kontent plan hazırlanması
        d. Kontentin yaradılması prosesi
        e. Kontentin ictimailəşdirilməsi prosesi
        f. Kontentin performansının ölçülməsi

5. VEBSAYT OPTİMİZASİYASI
        a. Veb dizayn və vebsayt optimizasiyası
        b. Sadə vebsaytların konfiqurasiyası
        c. Dizayn prinsipləri və vebsayt kontenti
        d. Müştəri-yönümlü dizayn və optimizasiyası
        e. Vebsayt ölçümləri və statistikası

6. ANALİTİKA
        a. Fundamental veb analitika
        b. Google Analytics konfiqurasiyası
        c. Google Analytics ilə iş
        d. Kampaniyaların GA ilə ölçülməsi
        e. GA məlumatlarının hesabatlaşdırılması

7. SEO
        a. SEO əsasları
        b. SEO-nun biznes məqsədlərinə uyğunlaşdırılması
        c. SEO kontent planın hazırlanması
        d. Açar sözlər
        e. Axtarış nəticələrinin ölçülməsi və optimizasiyası
        f. ASO üçün fundamental biliklər

8. SEM – ÖDƏNİŞLİ AXTARIŞ REKLAMLARI
        a. Axtarış reklamları üçün əsas biliklər
        b. Axtarış reklamlarının konfiqurasiyası
        c. Axtarış kampaniyalarının idarə olunması
        d. Kampaniyaların ölçülməsi və hesabatı

9. DİSPLEY VƏ VİDEO REKLAMLAR
        a. Əsas biliklər
        b. Youtube platforması ilə iş
        c. Google DN və video reklamlar
        d. DV reklamlarının yaradılması
        e. Hədəf kütləsinin müəyyən olunması
        f. Kampaniyaların ölçülməsi və hesabatı

10. RƏQƏMSAL STRATEGİYANIN YARADILMASI
        a. Rəqəmsal strategiya üçün baza bilikləri
        b. Strateji məqsədlərin və KPI-ların müəyyən olunması
        c. Rəqəmsal strategiya üçün araşdırma
        d. Kreativ strategiyanın qurulması
        e. RM strategiyasının qurulması
        f. Strategiyanın təqdim olunması

 

“Hoffman Co - Digital Marketing Təlimi”  daxildir⬇️

✔ Digital Marketing Təlimi matreialları və resursları

✔ Coffee break fasiləsi
✔ 24 Dərs 36 saatlıq möhtəşəm təlim
✔ Həftədə 3 dəfə, 2 gün 2 saat və 1 saat online laboratariya dərsləri
✔ Canlı və online dərslər
✔ Təlimin sonunda Seritifikat mərasimi keçiriləcək, Professional sertifikatlar iştirakçılara təqdim olunacaq.



Birbaşa canlı şəkildə keçirilən "Professional Rəqəmsal Marketinq" təlim proqramı ödənişi 1 ay üçün hər şey daxil sadəcə 220 Azn təşkil edir. Professional Proqram müddəti 2 ay davam edir. İştirak limitlidir. Yerlərinizi rezerv etmək üçün ilkin 20 Azn ödəməyiniz kifayətdir. 
 

Müraciət et


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az