"Müştəri xidməti təmsilçisi” vəzifəsi üzrə vakansiya

“PAŞA Technology” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət (“PAŞA Technology” və ya “PAŞA Technology” MMC) İT xidmətlər provayderi olaraq 2018-ci ildə yaradılıb.

 "PAŞA Technology"-nin məqsədi Azərbaycan bazarı üçün İT xidmətləri, "Cloud Computing", kiber təhlükəsizlik əməliyyatları və məlumatların emalı mərkəzinin idarə edilməsi xidmətlərini təmin etməkdir.

 Hal-hazırda “PAŞA Technology” MMC “Müştəri xidməti təmsilçisi” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

 Əsas öhdəliklər:

 • Şirkət və müştəri arasında əlaqə rolunu oynamaq, məhsul/xidmətlər haqqında məlumat vermək, sualları cavablandırmaq və müştərilərin üzləşə biləcəyi hər hansı problemi dəqiqlik və səmərəliliklə həll etmək;

 • Əla xidmət standartlarını təmin etmək, müştəri sorğularına səmərəli cavab vermək və yüksək müştəri məmnuniyyətini qorumaq;

 • Çox sayda daxil olan telefon zənglərini idarə etmək və satış potensialını artırmaq; 

• Məmnuniyyətə nail olmaq üçün müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və qiymətləndirmək;

 • Açıq və interaktiv ünsiyyət vasitəsilə müştərilərlə davamlı və etibarlı əlaqələr qurmaq; 

• Düzgün metodlardan/alətlərdən istifadə etməklə dəqiq, etibarlı və dolğun məlumat vermək;

 • Müştəri şikayətləri ilə məşğul olmaq, vaxt çərçivəsində müvafiq həllər və alternativlər təqdim etmək;təklif olunan həllərin təmin olunmasına daim nəzarət etmək; 

• Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrin və müvafiq sənədləşmənin qeydlərini aparmaq, müştəri hesablarını emal etmək; 

• Ünsiyyət prosedurlarına, təlimatlara və siyasətlərə əməl etmək; 

• Müştəriləri cəlb etmək üçün effektiv addımlar atmaq; 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar: 

• Ali təhsil; 

• Azərbaycan, Rus və İngilis dilində səlis danışıq. 

• İT xidmətləri haqqında anlayışın olması arzu olunandır; 

• MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı; 

• Datacenter mühitində və Tier standartları barədə biliklər üstünlükdür;

 • Bulud modelləri, Bulud məhsulları və Bulud məlumat təhlükəsizliyi barədə biliklərə sahib olmaq üstünlükdür; 

• Təşəbbüskar olmaq; 

• Təqdimat bacarıqları; 

• Vaxtın və stressin effektiv idarə olunması bacarığı; 

• Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;

 • Komandada işləmə bacarığı; 

• Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı; 

• Məntiqi və analitik düşünmə tərzi; 

• Telefon vasitəsilə effektiv ünsiyyətin qurulması və dinləmək bacarığı; 

• CRM sistemləri ilə işləmə bacarığı və təcrübə; 

• Müştəri yönümlülük; 

Təcrübə

 • Müştəri xidmətləri istiqaməti üzrə minimum 2-3 il iş təcrübəsi; 

Son müraciət tarixi: 15 Fevral 2023-ci il. Müraciət etmək istəyən namizədlər vakansiyanın adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-ni [email protected] ünvanına göndərə bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün vakansiyanın tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az