“PAŞA Technology” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyət (“PAŞA Technology” və ya “PAŞA Technology” MMC) İT xidmətlər provayderi olaraq 2018-ci ildə yaradılıb.
"PAŞA Technology"-nin məqsədi Azərbaycan bazarı üçün İT xidmətləri, "Cloud Computing", kiber təhlükəsizlik əməliyyatları və məlumatların emalı mərkəzinin idarə edilməsi xidmətlərini təmin etməkdir.
Hal-hazırda “PAŞA Technology” MMC “Müştəri xidməti təmsilçisi” vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Əsas öhdəliklər:
• Şirkət və müştəri arasında əlaqə rolunu oynamaq, məhsul/xidmətlər haqqında məlumat vermək, sualları cavablandırmaq və müştərilərin üzləşə biləcəyi hər hansı problemi dəqiqlik və səmərəliliklə həll etmək;
• Əla xidmət standartlarını təmin etmək, müştəri sorğularına səmərəli cavab vermək və yüksək müştəri məmnuniyyətini qorumaq;
• Çox sayda daxil olan telefon zənglərini idarə etmək və satış potensialını artırmaq;
• Məmnuniyyətə nail olmaq üçün müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və qiymətləndirmək;
• Açıq və interaktiv ünsiyyət vasitəsilə müştərilərlə davamlı və etibarlı əlaqələr qurmaq;
• Düzgün metodlardan/alətlərdən istifadə etməklə dəqiq, etibarlı və dolğun məlumat vermək;
• Müştəri şikayətləri ilə məşğul olmaq, vaxt çərçivəsində müvafiq həllər və alternativlər təqdim etmək;təklif olunan həllərin təmin olunmasına daim nəzarət etmək;
• Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrin və müvafiq sənədləşmənin qeydlərini aparmaq, müştəri hesablarını emal etmək;
• Ünsiyyət prosedurlarına, təlimatlara və siyasətlərə əməl etmək;
• Müştəriləri cəlb etmək üçün effektiv addımlar atmaq;
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
• Ali təhsil;
• Azərbaycan, Rus və İngilis dilində səlis danışıq.
• İT xidmətləri haqqında anlayışın olması arzu olunandır;
• MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
• Datacenter mühitində və Tier standartları barədə biliklər üstünlükdür;
• Bulud modelləri, Bulud məhsulları və Bulud məlumat təhlükəsizliyi barədə biliklərə sahib olmaq üstünlükdür;
• Təşəbbüskar olmaq;
• Təqdimat bacarıqları;
• Vaxtın və stressin effektiv idarə olunması bacarığı;
• Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
• Komandada işləmə bacarığı;
• Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
• Məntiqi və analitik düşünmə tərzi;
• Telefon vasitəsilə effektiv ünsiyyətin qurulması və dinləmək bacarığı;
• CRM sistemləri ilə işləmə bacarığı və təcrübə;
• Müştəri yönümlülük;
Təcrübə
• Müştəri xidmətləri istiqaməti üzrə minimum 2-3 il iş təcrübəsi;
Son müraciət tarixi: 15 Fevral 2023-ci il. Müraciət etmək istəyən namizədlər vakansiyanın adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-ni [email protected] ünvanına göndərə bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün vakansiyanın tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur