“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Müştəri məmnuniyyəti üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Vəzifə və Öhdəliklər:
· Müştərilərdən daxil olan şifahi və yazılı müraciətlərin araşdırılması və müştərilərə geri dönüşlərin edilməsi
· Müştərilərdən daxil olan məktublara cavabların yazılması
· Müştəri məmnunluğunu artırmaq üçün proseslərin təkmilləşdirilməsi məqsədilə daima yeniliklərin təklif və tətbiq edilməsi
· Müştəri müraciətləri üzrə hesabatların hazırlanması.
BİLİKLƏR
· Ali təhsil
· Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq, Azərbaycan dilində mükəmməl yazı bacarıqları və İngilis dili yaxşı səviyyədə
· MS Office, Outlook, Excel proqramlarında işləmək bacarığı
TƏCRÜBƏ
· Müştərilərlə iş sahəsində (telefon vasitəsilə və ya üzbəüz) minimum 3 il iş təcrübəsi
· Complaint management sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi
· Banklar, maliyyə sturkturları, sığorta sahələrində iş təcrübəsinin olması üstünlükdür.
BACARIQLAR
· Səlis nitq, fikri aydın izah etmə bacarığı
· Peşəkar səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı
· Analitik düşüncə qabiliyyəti
· Stressə davamlılıq
· Komandada işləmək bacarığı
· Problem həll etmək bacarığı
· Nəticə yönümlülük
· Keyfiyyət yaratmaq bacarığı
Son müraciət tarixi: 18.09.2022.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb