
DOST Agentliyində vakant vəzifəyə qəbul elan edilir.
Təşkilat: Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi
Struktur bölmənin adı: İnsan resurslarının idarə edilməsi departamenti / Əmək münasibətlərinin tənzimlənməsi şöbəsi
Vəzifə: Şöbə müdiri
Əmək haqqı: Ştat cədvəlinə uyğun olaraq
İşin təsviri:
- İşçilərin işə qəbul, işdən azad edilmə əmrlərinin və digər sənədlərin düzgün hazırlanması, imzalanması və qeydiyyatının aparılmasını təmin etmək;
- İşçi məlumatlarının mütəmadi olaraq yenilənməsi və həmin məlumatların uçotunun düzgün şəkildə əks olunmasını təmin etmək;
- Kadr hərəkəti ilə bağlı məlumatların müvafiq elektron idarə etmə sistemlərinə (ƏMAS) vaxtında və düzgün formada daxil edilməsini təmin etmək;
- Əmək münasibətlərinin tənzimlənməsi ilə bağlı həyata keçirilən əməliyyatların avtomatlaşdırılması ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
- Məzuniyyətdən istifadənin qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilməsinə və elektron uçotunun düzgün aparılmasına nəzarət etmək;
- İşçilərin şəxsi işlərinin düzgün formada aparılmasını təşkil etmək;
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətinə dair sənədlərin saxlanılması və uçotunun müvafiq normativ hüquqi aktların tələblərinə uyğun həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Agentliyin Aparatı üzrə əmək haqqı tabelinin vaxtında və düzgün hazırlanmasına nəzarət etmək;
- Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı aparılan əməliyyatların, məlumatların uçotunun aparılmasını təşkil etmək;
- Tabeliyində olan işçiləri qanunvericilikdəki dəyişikliklər və daxili qaydalarla məlumatlandırmaq;
- Şöbənin fəaliyyəti barədə departament müdirinə dövri hesabatlar təqdim etmək;
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq müvafiq qayda və prosedurların hazırlanmasını təmin etmək;
- Şöbənin işini təşkil etmək və ona rəhbərliyi həyata keçirmək.
Vəzifənin tutulmasına dair tələblər:
- Təhsil tələbi:
- Ali təhsil (iqtisadiyyat və idarəetmə ixtisaslar qrupu, humanitar və sosial ixtisaslar qrupu üzrə ali təhsili olanlara üstünlük verilir).
- İş stajına dair tələb:
- Müvafiq sahədə və ya vəzifənin qulluq funksiyaları nəzərə alınmaqla azı 4 il iş stajı, o cümlədən rəhbər vəzifədə və ya idarəetmə sahəsində azı 1 il iş stajı;
- Dil bilikləri:
- Dövlət dili (sərbəst);
- Rus və ingilis dili (üstünlükdür).
- Kompüter bilikləri:
- MS Office proqramları, xüsusilə MS Word və MS Excel – yaxşı səviyyədə
- 1C (8.3 versiya) proqram təminatı – yaxşı səviyyədə
Bilməlidir:
- Əmək Məcəlləsi, o cümlədən əmək münasibətləri üzrə mövcud qanunvericilik sənədləri barədə yüksək nəzəri və praktiki biliklər.
Əlavə məlumatlar
- İş yerinin ünvanı: Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, İ. Qutqaşınlı küçəsi, 86;
- İş qrafiki: Bazar ertəsi - Cümə (09:30-18:30).
Müraciət qaydası:
- Namizədlər [email protected] e-mail ünvanının mövzu hissəsinə “Əmək münasibətlərinin tənzimlənməsi şöbəsinin müdiri” qeyd etməklə CV-ni göndərə bilərlər.
- İşə qəbul mərhələsinə yalnız tələblərə cavab verən namizədlər cəlb ediləcəkdir.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur