SOSİAL MEDİA CAVABLAMA OPERATORU axtarırıq🔎
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilərdən daxil olan müraciətləri cavablandırmaq (çat, sosial şəbəkələr və s.);
- Satış yönümlü yazışmaları aparmaq;
- Daxil olan müraciət və iradları müvafiq şöbə və şəxslərə yönləndirmək;
- İradların həllində aktiv iştirak etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini təmin etmək;
- Sosial mediada şirkət haqqında rəyləri monitorinq etmək;
- Vəzifə təlimatına uyğun digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Azərbaycan dilinin orfoqrafik və qrammatik qaydalarını əla səviyyədə bilmək;
- İşgüzar yazışmalar və şifahi danışıqlar aparmağın təməl qaydalarını bilmək;
- Punktual, operativ və pozitiv olmaq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Rus dilini bilmək üstünlükdür;
- Müvafiq sahə üzrə təcrübəyə sahib olmaq üstünlükdür.
Əmək haqqı namizədin bilik, bacarıq və praktik iş təcrübəsinə uyğun olaraq müsahibə zamanı razılaşdırılacaq.
İş şəraiti:
- 6 günlük iş qrafiki;
- İş yeri: Bakı, Hüseynbala Əliyev 32/24
Əlaqə:
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Müştəri təmsilçisi” üzrə yazmaqla ''[email protected]'' elektron ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur