Tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə, iqtisadiyyat, bank işi və ya digər müvafiq ixtisaslar üzrə);
- Yüksək ünsiyyət qurma bacarığı,komandada işləmək baçarığı;
- Azərbaycan və rus dillərində səlis danış bacarığı;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Müştəri xidmətlərinin əsas prinsiplərinə dair biliklər;
Öhdəliklər:
- Daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
- Müştərilərdə yaranmış problemlərin operativ həll etmək, dəqiq cavab vermək, mümkün həll yollarını izah etmək;
- Müştərilərin sorğuları ilə işləmək, lazımi qaydada məlumatlandırmaq;
- Məlumatları təhlil etmək və müştəri sorğularının analiz etmək;
CV-lərinizi [email protected] email ünvanımıza göndərə bilərsiniz.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur