Bank of Baku ASC, Texniki dəstək (Helpdesk) üzrə kiçik ekspert vəzifəsinə namizəd axtarışındadır
Vəzifənin təsviri
Texniki dəstək (Helpdesk) üzrə kiçik ekspert / ekspert bankın kompyuter və ofis texnikasının mütəmadi profilaktikası və diaqnostika fəaliyyətinin həyata keçirilməsində birbaşa iştirak edir.
Əsas vəzifə və öhdəliklər
Kompyuter və ofis texnikasının mütəmadi profilaktikası və diaqnostikasının keçirilməsi, eləcə də profilaktika və diaqnostika zamanı ortaya çıxan nasazlıqların aradan qaldırılması.
Service Desk proqramı vasitəsi ilə qəbul olunan müraciətləri əsas tutaraq Bankın istifadəçilərinin texniki dəstəklənməsi.
Namizədə tələblər:
1. Ali təhsil (informasiya texnologiyaları sahəsi üstünlükdür)
2. Şəbəkə avadanlıqları ilə işləmə bacarığı (Router, Switch)
3. Şəbəkə printerləri üzrə bilik və iş təcrübəsi
4. Active Directory-də işləmə bacarığı
5. Windows 7, 10, 11 əməliyyat sistemlərin üzrə peşəkar bilikləri
6. Microsoft Office proqramları ilə işləmək bacarığı
7. Sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi
8. Analitik düşünmə qabiliyyəti
9. Diqqətlilik, məsuliyyətli, komandada işləmə bacarığı
İş şərtləri
İş yeri: İT Mərkəz
İş vaxtı: 5 iş günü, 09:00-18:00
Seçim prosesi
Müraciət etmək istəyən namizədlər aşağıdakı link vasitəsilə onlayn
https://lnkd.in/eDs-EwuH CV formamızı doldura və ya CV-ləri subject bölməsində Texniki dəstək (Helpdesk) üzrə kiçik ekspert qeyd etməklə [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur