İşin təsviri:
-Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
-Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
-Müştərilərin məhsul və xidmətlərlə bağlı konsultasiya edilməsi;
-Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.
Tələblər:
-Ali təhsil;
-Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi;
-Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
-Aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
-Komanda ilə işləmə bacarığı.
Maraqlanan namizədlərin CV-lərini "Çağrı mərkəzi operatoru" başlığı altında [email protected] e-poçt ünvanında gözləyirik!
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur