Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası

"AzInTelecom” MMC Vakansiya: Çağrı mərkəzi operatoru Departament: Kommersiya departamenti/ Müştərilərlə əlaqələr şöbəsi/ Çağrı Mərkəzi Vəzifə öhdəlikləri: ·Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq; ·Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək; ·Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək; ·Əlaqənin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək; ·Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək; ·Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq; ·Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək Tələb olunan bilik və bacarıqlar: ·Ali təhsil ·Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı ·Xoş səs tonuna malik olmalı; ·Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı ·Komanda ilə işləmə bacarığı ·Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı ·Microsoft Office proqramları üzrə biliklər ·Qeyd olunan vəzifə üzrə iş təcrübəsi ·Azərbaycan dili və rus dilini - yüksək səviyyədə bilmək (ingilis dili biliyi üstünlükdür) Maraqlanan namizədlərCV-lərinimövzu sətrindəvakansiyanın adını qeyd edərək,[email protected]e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az