Şənbə, 31 May, 2025

Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 6 Dekabr, 2021 - 05:42
Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası

"AzInTelecom” MMC Vakansiya: Çağrı mərkəzi operatoru Departament: Kommersiya departamenti/ Müştərilərlə əlaqələr şöbəsi/ Çağrı Mərkəzi Vəzifə öhdəlikləri: ·Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq; ·Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək; ·Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək; ·Əlaqənin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək; ·Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək; ·Müştərilər üçün sat�

�ş əməliyyatlarını tamamlamaq; ·Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək Tələb olunan bilik və bacarıqlar: ·Ali təhsil ·Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı ·Xoş səs tonuna malik olmalı; ·Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı ·Komanda ilə işləmə bacarığı ·Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı ·Microsoft Office proqramları üzrə biliklər ·Qeyd olunan vəzifə üzrə iş təcrübəsi ·Azərbaycan dili və rus dilini - yüksək səviyyədə bilmək (ingilis dili biliyi üstünlükdür) Maraqlanan namizədlərCV-lərinimövzu sətrindəvakansiyanın adını qeyd edərək,[email protected]e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Lisey və gimnaziyalara qəbul qaydalarında dəyişikliklərlə bağlı açıqlama
29 May, 2025 - 10:43 110
Lisey və gimnaziyala...
Mərkəzi imtahanla qəbul həyata keçirilən lisey və gimnaziyalara hazırlaşan VI sinif şagirdlərinin nəzərinə!
27 May, 2025 - 01:01 163
Mərkəzi imtahanla qə...
XVIII Beynəlxalq Astronomiya və Astrofizika Olimpiadası – Azərbaycan Komandası
26 May, 2025 - 15:18 90
XVIII Beynəlxalq Ast...