“Rahat Telecom” MMC informasiya və kommunikasiya sektorunda fəaliyyət göstərən fiber optik internet,İPTV kabel şəbəkəsi və rəqəmsal televiziya brendi olaraq abunəçilərə böyük imkanlar təqdim edən qabaqcıl şirkətlərdən biridir.
İş barədə məlumat :
·Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, və s.) ünsiyyətin qurulması;
·Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərə uyğun olan qiymətin müştəriyə ən uyğun formada bildirilməsi;
·Şirkətin kompaniyaları haqqında müştərilərə ətraflı məlumat verilməsi;
·Müştərilərin istəklərini qeydə alınması və texniki şöbəyə yönləndirilməsi
·Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsi
·Şirkətin xidmət ,qiymətləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək və sifarişləri qeydiyyata almaq
·Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönəltmək
Tələblər:
-Yaş : 20 – 40
-Cinsi :qadın
-Dil bilikləri: Azərbaycan,Rus dillərini əla səviyyədə bilməli;
-Aydın və səlis nitq bacarığı;Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti;
-Səbrli və məsuliyyətli;
-Müvafiq sahədə 1 il iş təcrübəsi (call center, satış və müştəri xidmətləri sahəsində olanlara üstünlük verilir)
-Kompüter bilikləri – MS Office (Microsoft Word, Microsoft Excell,) MS Outlook proqramlarından və İnternet resurslarından sərbəst isifadə bacarıqları;
-İşə planlı yanaşmaq bacarığı;
-Yüksək dinləmə, ünsiyyət və izahetmə qabiliyyəti;
İş qrafiki: 6 iş günü
Əmək haqqı: 400 AZN
Vakansiyaya uyğun gələn namizədlərin cv-lərini[email protected]elektron ünvanına göndərməkləri arzu olunur.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur