Cümə axşamı, 21 Avqust, 2025

Çağrı mərkəzin operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 1 Noyabr, 2021 - 06:53
Çağrı mərkəzin operatoru vakansiyası

Vəzifə : Çağrı mərkəzin operatoru Əsas vəzifə öhdəlikləri -Vaxtlı-vaxtında böyük həcmdə daxil olan və gedən zənglərin idarə edilməsi; - Müştərilərə məhsul və xidmətlər barədə məlumatın təqdim edilməsi; - Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönəltmək; - Yeni müştərilər haqda məlumatın sistemə daxil edilməsi və müştəri haqda mövcud məlumatın yenilənməsi; - Zənglər haqqında hesabatların hazırlanması; Namizədə tələblər -Müvafiq sahə üzrəiş təcrübəsi olanlara üstünlük - Azərbaycan və rus dillərində yüksək səviyyədə bilik və səlis danışmaq qəbuliyyəti - Microsoft office proqramlarında işləmə bacarığı - Aydın və səlis nitq - Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti - Səbrli və məsuliyyətli Əmək haqqı: Müsahibə əsasında İş qrafiki : Həftədə 6 gün Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur; Qeyd : Müvafiq sahə üzrə yalnız təcrübəli namizədlərin müraciət etməyi xahiş olunur. Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla[email protected]elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur

Təhsil Xəbərləri

Məktəblilərimiz Beynəlxalq Astronomiya və Astrofizika Olimpiadasında (IOAA 2025) uğur qazanıblar!
21 Avqust, 2025 - 18:11 25
Məktəblilərimiz Beyn...
“Bir Müəllimin Manifesti” proqramına qeydiyyat başladı!
21 Avqust, 2025 - 00:21 223
“Bir Müəllimin Manif...
Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
01 Avqust, 2025 - 15:30 7141
Sumqayıt Dövlət Univ...