Vəzifə : Çağrı mərkəzin operatoru
Əsas vəzifə öhdəlikləri
-Vaxtlı-vaxtında böyük həcmdə daxil olan və gedən zənglərin idarə edilməsi;
- Müştərilərə məhsul və xidmətlər barədə məlumatın təqdim edilməsi;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönəltmək;
- Yeni müştərilər haqda məlumatın sistemə daxil edilməsi və müştəri haqda mövcud məlumatın yenilənməsi;
- Zənglər haqqında hesabatların hazırlanması;
Namizədə tələblər
-Müvafiq sahə üzrəiş təcrübəsi olanlara üstünlük
- Azərbaycan və rus dillərində yüksək səviyyədə bilik və səlis danışmaq qəbuliyyəti
- Microsoft office proqramlarında işləmə bacarığı
- Aydın və səlis nitq
- Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti
- Səbrli və məsuliyyətli
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında
İş qrafiki : Həftədə 6 gün
Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
Qeyd : Müvafiq sahə üzrə yalnız təcrübəli namizədlərin müraciət etməyi xahiş olunur. Namizədlərdən öz CV-lərini
müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla[email protected]elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur