Çərşənbə axşamı, 1 İyul, 2025

Çağrı mərkəzin operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 1 Noyabr, 2021 - 06:53
Çağrı mərkəzin operatoru vakansiyası

Vəzifə : Çağrı mərkəzin operatoru Əsas vəzifə öhdəlikləri -Vaxtlı-vaxtında böyük həcmdə daxil olan və gedən zənglərin idarə edilməsi; - Müştərilərə məhsul və xidmətlər barədə məlumatın təqdim edilməsi; - Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönəltmək; - Yeni müştərilər haqda məlumatın sistemə daxil edilməsi və müştəri haqda mövcud məlumatın yenilənməsi; - Zənglər haqqında hesabatların hazırlanması; Namizədə tələblər -Müvafiq sahə üzrəiş təcrübəsi olanlara üstünlük - Azərbaycan və rus dillərində y�

�ksək səviyyədə bilik və səlis danışmaq qəbuliyyəti - Microsoft office proqramlarında işləmə bacarığı - Aydın və səlis nitq - Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti - Səbrli və məsuliyyətli Əmək haqqı: Müsahibə əsasında İş qrafiki : Həftədə 6 gün Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur; Qeyd : Müvafiq sahə üzrə yalnız təcrübəli namizədlərin müraciət etməyi xahiş olunur. Namizədlərdən öz CV-lərini müraciət edilən vakansiyanın adı qeyd olunmaqla[email protected]elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Məktəbəhazırlıq qruplarına qəbul başlayır
18 İyun, 2025 - 12:31 216
Məktəbəhazırlıq qrup...
Eduaspect: Təhsildə Yeniliklərin Bələdçisi
13 İyun, 2025 - 04:20 851
Eduaspect: Təhsildə ...
Sertifikatlaşdırmada hansı suallara hazır olmalıyam? – Cavabı buradan oxu!
12 İyun, 2025 - 15:43 235
Sertifikatlaşdırmada...