Bazar ertəsi, 30 İyun, 2025

Çağrı mərkəzinin Operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 25 Noyabr, 2021 - 12:40
Çağrı mərkəzinin Operatoru vakansiyası

Hal-hazırda “Şirin Su” şirkətində Çağrı mərkəzinin Operatoru vakansiyası aktivdir.Vakansiyaya aid olan məlumatları aşağıda Sizlərə təqdim edirəm. • Təhsil: ali və ya orta təhsil; • Təcrübə: 1 illik iş təcrübəsi; • Yaş: 20 – 30 ; Vəzifəyə aid qoyulan tələblər: • Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq; • Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək; • Vəzifə təlimatında qeyd edilən digər öhdəlikləri yerinə yetirmək. Tələblər: • Azərbaycan və r

us dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli; • Microsoft Office proqramlarını bilməli. Şəxsi keyfiyyətlər: • Nitqi aydın və səlis olmalı; • Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı; • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı • Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı; Əlavə məlumatlar: • Əmək haqqı: 450 manat • İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki. Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzinin operatoru” sözünü qeyd edərək[email protected]e-ünvanına göndərsinlər.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Məktəbəhazırlıq qruplarına qəbul başlayır
18 İyun, 2025 - 12:31 213
Məktəbəhazırlıq qrup...
Eduaspect: Təhsildə Yeniliklərin Bələdçisi
13 İyun, 2025 - 04:20 844
Eduaspect: Təhsildə ...
Sertifikatlaşdırmada hansı suallara hazır olmalıyam? – Cavabı buradan oxu!
12 İyun, 2025 - 15:43 234
Sertifikatlaşdırmada...