Vəzifə öhdəlikləri:
• E-qaimələrin hazırlanması, tənzimlənməsi, izlənməsi;
• Online kargüzarlıq sisteminin gündəlik yoxlanılması və dövlət orqanlarından gələn məktubların cavablandırılması
• Vergi, DSMF, statistika və digər hesabatların hazırlanması, təqdim olunması;
• Bank ödənişlərinin hazırlanması, tənzimlənməsi, izlənməsi;
• Gündəlik mühasibatlıq əməliyyatlarının sənədləşdirilməsi;
• Satış və debitor borc hesabatın hazırlanması;
• Alış və kreditor borc hesabatının hazırlanması.
• Maliyyə hesabatlarının hazırlanması bilənlərə üstünlük verilir.
• Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları icra etmək
• Şirkət üzrə xərclərinin şöbələr üzrə bölgüsü və xərcə tanıdılmasını icra edən və nəzarət edən şəxsdir.
• Xərc sənədlərinin tamlığını (müqavilə,qiymət razılaşma,h\faktura,təhvil-təslim aktı,e\qaimə) kontrol etmək.
• Xərcləri təyinatı (inzibati,admin,kapitallaşma) üzrə qruplaşdırmaq.
Tələblər:
• Ali təhsil (Mühasibatlıq, Maliyyə və ya digər əlaqəli sahə üzrə);
• Azərbaycan dilində səlis danışıq, rus dili biliyi üstünlükdür;
• Mühasibatlıq sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi
• Mühasibatlıq proqramları (Mikro, Excel) üzrə biliklər;
• Analitik düşünmə və problem həll etmə bacarıqları;
• Yüksək təşkilatçılıq və diqqətlilik;
• Komanda ilə işləmək və rəhbərlik bacarığı;
• Retail sahəsində işləməsi arzuolunandır.
İş şəraiti:
İş qrafiki: Həftə içi 5 gün (09:00 - 18:00);
İş yeri: Məmmədli ( servis xidməti mövcuddur )
Əmək haqqı: 800-1000 AZN;
Nahar və korporativ nömrə şirkət tərəfindən təmin olunur.
Zəhmət olmasa, CV-nizi mövzu yerində “Mühasib” vəzifəsini qeyd etməklə “[email protected]” elektron poçtuna göndərin.