Əmək haqqı: 1000-1200 AZN.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Zənglərin və sorğuların qəbul edilməsi, qeydiyyatdan keçirilməsi və aidiyyəti bölmələrə göndərilməsi;
- Elektron yazışmaların aparılması;
- Qəbul edilmiş və yönləndirilmiş korrespondensiyanın uçotunun aparılması;
- Xidməti sənədlərin mühafizəsinin təmin edilməsi;
- Rəhbərin verdiyi digər tapşırıqları yerinə yetirmək;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə təcrübə;
- Mükəmməl səviyyədə Azərbaycan , ingilis və rus dili biliyi (əsasən yazılı);
- MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
- Ofis avadanlıqları ilə işləmə bacarığı;
- Analitik düşüncə qabiliyyəti;
- Operativlik, çevik qərarvermə və vaxtdan düzgün istifadə bacarıqları;
Əlavə məlumat:
- İş vaxtı: 6 günlük.
- Nəqliyyat servisi şirkət tərəfindən təmin edilir.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər növbəti elektron ünvana CV göndərə bilərlər:
e-mail: [email protected]
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb