Şirkətimizdə inzibati işləri effektiv şəkildə təşkil edəcək, iş mühitinin rahat və funksional olmasına nəzarət edəcək Office Manager axtarırıq.
Vəzifə öhdəlikləri:
Ofisin gündəlik fəaliyyətinin təşkil olunması və idarə edilməsi
Ofis ləvazimatlarının və digər ehtiyacların vaxtında təmin olunması
Görüşlərin, daxili tədbirlərin və korporativ fəaliyyətlərin təşkili
Qonaqların qarşılanması və şirkətin ilk təəssüratının peşəkar formada təqdim olunması
HR və digər inzibati proseslərə dəstək verilməsi
Namizəddən gözləntilər:
Oxşar vəzifədə (Office Manager, Administrator və s.) ən azı 1 il iş təcrübəsi
Yüksək təşkilatçılıq və çoxsaylı vəzifələri eyni anda idarəetmə bacarığı
Səlis Azərbaycan dili, yaxşı səviyyədə İngilis dili (Rus dili üstünlükdür)
MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı
Məsuliyyətli, təşəbbüskar və komandada işləmə bacarığına malik olmaq
Komandamıza qoşulmaq istədikdə sizi:
Peşəkar və dəstəkləyici iş mühiti
Müasir və rahat ofis şəraiti
Komanda ruhu, inkişaf imkanları gözləyir.
Müraciət etmək üçün CV-nizi subject hissəsində "Office manager" qeyd etməklə [email protected] ünvanına göndərə bilərsiniz.
Son müraciət tarixi: 15.07.2025
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb