Vəzifə öhdəlikləri:
· Market monitorinqi: Rəhbərlik tərəfindən gələn market araşdırması ilə bağlı bütün tapşırıqların icra edilməsi (qiymət , çeşid , kampaniya , rəqib yerlərinin analizi, Bravo yerlərinin analizi, yaşayış yerləri və əhalinin sıxlığı analizi, rəqiblər ilə bağlı məlumatların toplanması və s.
· Ərazilər üzrə verilən məhsulları monitorinq etmək: Öncədən ərazilər üzrə müəyyən edilmiş rəqiblərdə qiymət, kampaniya və digər yoxlanışların həyata keçirilməsi
· Nəticələrin online platformalarda analiz edilməsi: Monitorinq nəticələr excel faylda hazır olduqdan sonra, online platformalar, rəqiblərin endirim jurnallarından, application və s. əldə olunan son endirimləri siyahıda qeyd edib, siyahının yenidən yoxlanılması.
· Monitorinqdən əldə olunan nəticələri e-mailda qeyd edib, supervayzerlərə göndərilməsi: Hazır excel siyahıda əldə olunan nəticələrin doğruluğunu öncədən təyin edilmiş zamanda yoxlayib, e-mail vasitəsi ilə Supervayzerə yoxlanılması üçün göndərilməsi.
· Supervayzerdən gələn monitorinq nəticələrin yoxlanılması: Supervayzerdən yoxlamaq üçün gələn sıyahını yenidən analiz edib ve şüphəli məhsulların doğruluğunu isbat etmək üçün whatsapp qrupuna foto şəkillərini göndərib, nəzərdən qaçan xırda səhvlərin Bravo whatsapp qrupuna düzəlişinin edilməsi
· Reqionlarda ezamiyyət: Regionlarda öncədən müəyyən edilmiş qrafik üzrə rəqib markətlərin qiymət, kampaniya və s, yoxlanışların həyata keçirilməsi, nəticələrin supervayzerlərə təqdim edilməsi
· Əlavə tapşırıqlar: Xüsusi hallarda rəhbərliyin tapşırığına əsasən rutin rəqib siyahısında olmayan rəqiblərin monitorinqinin həyata keçirilməsi.
· Meyvə və tərəvəz monitorinqi: Öncədən təyin edilmiş qrafik və rəqiblər üzrə telefon danışığı və şəkilli monitorinin həyata keçirilməsi
· Ən ucuz məhsulların (open price products-OPP) monitorinqi: Öncədən müəyyən edilmiş siyahı üzrə və rəqib marketlərdə, vitrində sərgilənən kateqoriyalara uyğun olaraq ən ucuz məhsulların müəyyən edib, Supervayzer ilə rəqib marketlərdə telefon vasitəsi ilə danışığı və şəkilli monitorinqinin təşkili
· Kampaniyaların monitorinqi: Rəqiblər və Bravo marketlərində kampaniyaların monitorinqinin müəyyən edilmiş qaydalar çərçivəsində həyata keçirilməsi.
· Boşluq analizi: Öncədən təyin edilmiş rəqiblərdə alt kateqoriya bazında çeşid mövcudluğunun , qiymətlərinin müqayisəli şəkildə monitorinqinin həyata keçirilməsi və nəticələrinin Supervayzerlərə təqdim edilməsi.
Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına “Qiymət və bazar monitorinqi üzrə köməkçi” başlığı ilə CV göndərərək müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb