reklam

QRAFİK DİZAYNDA RƏNGLƏRİN YERİ VƏ ƏHƏMİYYƏTİ

QRAFİK DİZAYNDA RƏNGLƏRİN YERİ VƏ ƏHƏMİYYƏTİ Rənglər demək olar ki, qrafik dizaynın onurğa sütunudur. Peşəkar təcrübəsi olan qrafik dizaynerlər gözə çarpan bir yerdə edilən kiçik rəng dəyişikliklərinin dizaynın gedişatına təsir göstərə biləcəyini yaxşı bilirlər.   Burada qrafik dizaynerin təcrübəsi və yaradıcılığı vacibdir. Xoşbəxtlikdən, keçmiş dizaynerlərdən miras qalan daim inkişaf edən rəng nəzəriyyəsi indi müasir qrafika dizaynerlərinin yoluna işıq tutur.   Rəng nəzəriyyəsi nədir? Rəng nəzəriyyəsi qrafika dizaynında və ya sənətdə istifadə üçün hazırlanmış bir sıra qaydalar və metodların toplusudur.   Qeyd: Rəng nəzəriyyəsi, dizaynerin işini asanlaşdırmaq üçün müxtəlif rəng harmoniyalarını təklif edir. Rəng harmoniyaları, adından da göründüyü kimi, harmonikdir, yəni nəzəriyyəyə görə harmonikdir. Hər rəng ahənginin öz qaydaları var. Bu baxımdan rəng ahəngləri şeirdəki ölçü ilə müqayisə edilə bilər.   Gözəl rəng palitralarına buradan baxa bilərsiniz: https://color.adobe.com/   Rəng Harmoniyaları Tamamlayıcı rənglər: Rəng dairəsində bir-birinə baxan iki rəng bir-birini tamamlayır. Ən çox bilinən əlavələr: Qırmızı-yaşıl, sarı-bənövşəyi, mavi-narıncı. Analoq rənglər: rəng çarxında bitişik rənglərdən analog bir harmoniya yaradır: mavi-yaşıl-sarı, sarı-narıncı-qırmızı, tünd mavi-mavi-bənövşəyi və s. Üç künc rənglər: Dairədəki bərabər məsafələrdə təyin ediləcək hər üç rəng bir ahəngdir. Yaşıl-narıncı-sürməyi, qırmızı-sarı-mavi kimi. Ayrı-ayrı tamamlayıcı rənglər: Tamamlayıcı rənglərə bənzəyir. Hər rəng üçün tək bir tamamlayıcı rəng götürmək əvəzinə, bitişik iki rəng seçilir. Yaşıl-çəhrayı-narıncı kimi. Dörd künc rəngləri: Üç künc üçün eyni qaydalar bu harmoniyadakı dörd bərabər nöqtəyə tətbiq olunur. Monoxromatik rənglər: Rəng dairəsində təyin olunan bir rəngin doyma və / və ya açıqlığını dəyişdirərək əldə edilən harmoniyadır. Belə bir harmoniya mavi, açıq mavi, göy və buz mavisi ilə yaradıla bilər. Qrafik dizaynında istifadə olunan rənglər üçün aşağıdakı veb səhifəyə baxa bilərsiniz: study.com İnsan psixologiyasında rənglərin yeri Vizual qavrayışımız bir cisim tərəfindən stimullaşdırıldıqda, zehnimiz şüurlu və ya şüursuz bir müddətdən keçir. Rəng nəzəriyyəsinin digər bir tərəfi də bu müddətdə aktiv rol oynayan rənglərin dolayı yolla insan psixologiyasına təsir etməsidir.   Bu rənglər psixologiyada yaratdıqları vəziyyət dəyişikliyinə görə belədir:
  • Ehtiras, həyəcan, həvəs, hərəkət etmək istəyi: Bu hisslərin qırmızı və qırmızıya yaxın bir analoq rəng harmoniyası ilə yaradıla biləcəyi düşünülür.
  • Sakitlik, əmin-amanlıq: yaşıl və onun törəmələri, açıq mavi tonlar. Eyni zamanda sağlamlıq, həyat və s. Səhiyyə qurumları tərəfindən tez-tez üstünlük verilən bir rəngdir, çünki bu cür düşüncələri də stimullaşdırır.
  • Etibar: mavi və onun törəmələri. Texnoloji şirkətlərinin logo nümunələrində əsasən mavi tonları görmək mümkündür.
  • Güc, müstəsna təəssürat, səlahiyyət: Qara rəngdədir. "Mükafat" la öyünən şirkətlərin əksəriyyətində qara rəngləri görə bilərsiniz. Sadə və zərif şəkildə hazırlanan bu dizaynlara tez-tez qızıl sarı rəng əlavə olunur.
Ancaq bunların kobud ümumiləşdirmələr olduğunu qeyd etmək lazımdır. İnsan psixologiyasını bu cür ümumiləşdirmələrə söykənmək bəzən faydalı olsa da, həmişə istənilən nəticəni verə bilməz. Məsələn, sunami fəlakətinə məruz qalan bir şəhərdə mavi rəngin özünə güvənməsini gözləmək yaxşı bir seçim olmaya bilər :) Siz də Qrafik Dizayner olmaq istəyirsinizsə, Azərbaycanda fəaliyyət göstərən STEP IT Academy-nın "Kompüter qrafikası və dizayn" tədris proqramına müraciət edə bilərsiniz . "Kompüter qrafikası və dizayn" tədris proqramıyaradıcı peşəyə sahib olmaq, özündə dizayner baxışı və kreativliyini inkişaf etdirmək, dizayn üçün kompüter proqramlarını mənimsəmək istəyənlər üçün uyğundur.

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az