Şrift nədir? Şrift seçimi niyə vacibdir?

Şrift nədir? Şrift seçimi niyə vacibdir? Şriftlər veb və qrafik dizaynlarında böyük rol oynayır. Dizaynları yaxşılaşdırmaq və onları daha təsirli etmək üçün ən vacib yollardan biridir. Şriftlər nə qədər güclü olarsa, dizaynın çatdırmaq istədiyi mesaj da o qədər güclü olar. Güclü bir məzmun hazırlayarkən dizaynın içərisindəki mətni tənzimləyib, cəlbedici bir görünüş təmin edir. Dizayn dünyasında minlərlə fərqli şrift var və bu şriftlərin yaradılan məzmuna necə məna qatdığını bilmək son dərəcə vacibdir. Bu yazıda, şriftin nə olduğuna istinad edərək təsirli bir şrift seçiminin qrafik dizayndakı təsiri barədə danışacağıq. Şrift nədir? Şrift, fərqli bir yazı forması, nöqtə ölçüsü, ölçü, rəng və dizaynı daxil edə bilən mətnin qrafik təsviridir. Günümüzün rəqəmsal dünyasında dəyəri daha çox artsa da, uzun müddət əhəmiyyətini qoruyubdur. Reklam ilə daha da əhəmiyyətli bir konsepsiya halına gələn şriftlər, qrafik dizaynının ən vacib vasitələrindən biridir.   Bir loqo hazırlayarkən, müraciət edilən əsas vasitələrdən biri şriftlərdir. Digər tərəfdən, kataloqlar və broşuralar kimi əyani materialların ən vacib xammalı arasındadır. Buna görə şriftlər dizaynlarda veriləcək ən yaxşı mesajı vermək üçün praktik bir yoldur. Bu baxımdan diqqətlə seçilməlidir.   Şrift niyə vacibdir? Qrafik dizayndakı əsas məqsəd mesaj verməkdir. Şriftlər bu baxımdan kütlənin diqqətini cəlb etmək gücünə malikdir. Dizayndakı sözlər yalnız bir vasitədir; Şriftləri dizaynla birləşdirdikdə sözlərdən kənara çıxa bilərlər. Bunun səbəbi, seçilən şriftlərin insanlar üzərində təsirli olmasıdır. Şrift dəyişirsə, qavrayış və məna da dəyişir.   Bəs şriftlər niyə bu qədər vacibdir? Bu suala maddə-maddə cavab verək:  
  • Şriftlər bir əlaqə vasitəsidir. Əhəmiyyətli olmasına səbəb, ünsiyyət vəzifəsini öz üzərinə götürməsidir.
  • Düzgün istifadə edildikdə, insanları cəlb etmək qabiliyyətinə malikdir.
  • İnsanların diqqətini canlı saxlayır.
  • Bir əhval-ruhiyyə yaradır. Duyğuları aktivləşdirərək inandıra bilər.
  • Diqqəti aydın mesaja yönəltmək imkanı verir. Mesajı aydın şəkildə verməyə kömək edir.
  • Uyğunluq və harmoniya yaradır. Dizaynı daha təsirli edir.
  • Peşəkarlığı göstərir. Bu şəkildə insanlara etibarını qazanma imkanı verir.
  • Korporativ dizaynlarda böyük rol oynayır. Şirkətlərin nüfuzunu artıra bilər.
  Hər gün müxtəlif ünsiyyət mühitlərində yüzlərlə, hətta minlərlə mesajlara məruz qalırıq. Belə çıxır ki, insanların diqqətini cəlb etmək üçün daha çox xüsusi dizaynlara ehtiyacınız var. Budur bir şrift, daha çox görünmək üçün çox qiymətli bir vasitədir. Şrift nə qədər effektivdirsə, dizaynda veriləcək mesaj bir o qədər uğurlu olur.   Şrift növləri hansılardır? Qrafik dizaynında istifadə olunan şrift növlərini aşağıdakı kimi 4 fərqli qrupa bölə bilərik.   Serif: Ən qədim şriftlərdən biridir. XV əsrdən bəri istifadə edildiyi deyilir. Oxunması asan xüsusiyyəti sayəsində əsrlər boyu kitab nəşrində istifadə edilmişdir. Kiçik dırnaqlar kimi ifadə olunan bir xüsusiyyəti olan Serif şrifti, bu gün köhnə bir şrift kimi tanınır. Sans Serif: Bu yazı 1920-ci illərdən bəri populyarlaşdı. Serif şriftində olduğu kimi nişan xüsusiyyətinə malik deyil. Müasir bir şrift kimi tanınan Sans Serif, mesajları açıq şəkildə çatdırmaqla da məşhurdur. Bu səbəbdən fərqli mətbuatda gördüyümüz dizaynların başlığında bu yazı tipinə rast gəlirik. Script: Dizaynı bəzəmək üçün istifadə olunur. Əlyazma şəklində olan bu şrift, daha çox toy dəvətnamələri kimi xüsusi izlərdə görülür. Display/Decorative: Fərqli xarakter xüsusiyyətlərinə sahib bir şrift qrupudur. Daha çox başlıqlara daxil olan bu şriftlər, tez-tez istifadə olunarsa təsirlərini azalda bilər. Doğru şrifti necə seçmək olar? Şriftin ən vacib vəzifəsi düzgün mesajı çatdırmaqdır. Hədəf auditoriyasına qarşı düzgün hissləri əks etdirməli və hədəf auditoriyaya uyğun olmalıdır. Şrift seçərkən şriftlərin duyğulara necə təsir etdiyini bilmək həmişə işinizi asanlaşdırır. Məsələn, ciddi bir mesaj verəcəksənsə və ya inandırıcı olmaq istəyirsənsə, Helvetica və Serif kimi şriftlər seçə bilərsiniz. Digər tərəfdən əyləncəli bir fəaliyyət və ya uşaqlar üçün bir görünüş üçün şrift seçiminizi, məsələn Comic Sans-ı dəyişdirə bilərsiniz.   Deyək ki, güclü bir şüar tapdın. Bu şüarın dizaynda təsirli olması üçün qalın bir şrift faydalı ola bilər. Beləliklə, şriftiniz şüarınız qədər güclü bir təsir göstərə bilər. Eynilə, zərif bir görünüş əldə etmək üçün daha incə şriftlər seçə bilərsiniz.   Dizaynınıza uyğun şrift seçərkən, hansı mesajı verdiyinizə və bu mesajı hansı auditoriyaya çatdırmaq istədiyinizə diqqət yetirin. Mesajınız və hədəf auditoriyanız müəyyəndirsə, seçdiyiniz şriftə asanlıqla qərar verə bilərsiniz.   Nəticə olaraq; yazı seçimi dizayn üçün çox vacibdir Dizaynlardakı hər bir element vacib funksiyaya malikdir. Mətn kimi birbaşa aktiva yönümlü elementlər daha dəyərlidir. Çünki dizaynlardakı mətnlər demək istədiklərini dərhal qarşı tərəfə çatdırır. Bu baxımdan şrift seçimlərində bəzi vizual keyfiyyətləri də vurğulamaq lazımdır. Hər bir şrift fərqli duyğular yarada və müxtəlif mesajların çatdırılmasını asanlaşdıra bilər. Zaman zaman dizayndakı ən vacib obyektə çevrilə bilər.   Şriftlər, xüsusən qrafik dizaynerlər üçün bina daşlarıdır. Çünki şriftlər əsas funksiyanı dizayndakı digər elementlərlə uyğunlaşdıqda yerinə yetirirlər. Bu səbəbdən mesajın və ya korporativin hədəf auditoriyasını təsir etməsi üçün şrift seçimi hər zaman əhəmiyyətli olmağa davam edəcəkdir. Siz də Qrafik Dizayner olmaq istəyirsinizsə, Azərbaycanda fəaliyyət göstərən STEP IT Academy-nın "Kompüter qrafikası və dizayn" tədris proqramına müraciət edə bilərsiniz . "Kompüter qrafikası və dizayn" tədris proqramıyaradıcı peşəyə sahib olmaq, özündə dizayner baxışı və kreativliyini inkişaf etdirmək, dizayn üçün kompüter proqramlarını mənimsəmək istəyənlər üçün uyğundur.

BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az