Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək
Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək;
Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO);
Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək;
Rəqəmsal, kreativ və media agentliklərinin işini koordinasiya etmək;
Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.);
Komandanın digər üzvləri ilə sıx ünsiyyətdə olmaq və “brainstorminq”-lərdə iştirak etmək.
Tələblər
Ali təhsil
Minimum 3 il (rəqəmsal marketinq istiqaməti üzrə)
Azərbaycan və ingilis dillərini bilməli ( rus dili biliyi üstünlük hesab olunur)
MS Office,
Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint və s., üzrə sertifikatlar
Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı;
Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
Maraqlanan namizədlər vakansiyanın adını email-in mövzu hissəsində qeyd etməkləöz CV-lərini[email protected]ünvanına göndərə bilərlər.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb