Tələblər:
1. Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
2. Dil bilikləri - rus dili səlis (İngilis dili üstünlükdür);
3. MS Excel və digər ofis proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı;
4. Yüksək analitik düşüncə və təhlil bacarığı;
5. Punktuallıq, təşəbbüskarlıq və innovativ yanaşma;
6. Avtomobilin olması əlavə üstünlükdür.
Vəzifə öhdəlikləri:
1. Xarici alışlarla bağlı (xammal, texniki və hazır məhsullar üzrə) danışıqların aparılması, təchizatçılarla yazışmalar, axtarış və müqavilələrin bağlanması;
2. Logistika və gömrük proseslərinin izlənməsi və koordinasiyası;
3. Yüksək qiymətli və strateji əhəmiyyətli məhsullar üzrə bazar araşdırması və kateqoriyalaşdırma;
4. Cari borcların izlənməsi və aidiyyəti üzrə maliyyə şöbəsinə yönləndirilməsi;
5. Təchizat və satınalma şöbəsinə daxil olan sifarişlərin koordinasiyası və reyestrə salınması;
6. Aylıq hesabatların hazırlanması, analiz olunması və rəhbərliyə təkliflərin verilməsi.
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Karyera inkişafı;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı.
Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər "Satınalma üzrə kiçik mütəxəssis " adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb