VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR
· Müştəri tələbatına və sorğulara uyğun olaraq müvafiq sığorta növləri üzrə şəhadətnamələrin yazılması və bununla əlaqəli digər sənədlərin (hesab-faktura, müqavilə və s.) hazırlanması;
· Müvafiq hallarda daxili müştərilər ilə əlaqə saxlayaraq lazımi məlumatların əldə edilməsi;
· Buraxılmış sığorta şəhadətnamələrinin və digər sənədlərin skan olunmasının təmin edilməsi;
· Hazırlanmış sığorta şəhadətnamələrinin daxili müştəriyə çatdırılmasının təmin edilməsi;
· Birbaşa rəhbərin tapşırığı ilə digər işlərin yerinə yetirilməsi.
BİLİKLƏR
· Ali təhsil;
· Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində səlis yazılı və şifahi biliklər; B1 səviyyədə İngilis dili arzuolunandır;
· Kompüter bilikləri: MS Office (Excel, Word) proqramları üzrə biliklər.
TƏCRÜBƏ
· Sığorta sahəsində təcrübə arzuolunandır.
BACARIQLAR
· Komandada işləmək;
· Mükəmməl kommunikasiya bacarığı;
· Öz fikirlərini təmiz ifadə etmək;
· Detallara diqqət və analitik bacarıqlar;
· Məsuliyyətlilik;
· Yaranan şəraitdə tez reaksiya göstərmək.
Son müraciət tarixi: 31.05.2025
Zəhmət olmasa, müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi [email protected] ünvanına göndərin.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb