Vəzifə öhdəlikləri:
• Müştəriyə texniki dəstək xidmətlərinin səmərəli şəkildə göstərilməsi;
• Müştəriyə yerində yardım göstərilməsi;
• “Service Desk” vasitəsi ilə qeydiyyata alınan bütün sorğuların vaxtında cavablandırılması və həll olunması;
• Yeni kompüterlərin hazırlanması və proqram təminatları ilə təmin edilməsi;
• Avadanlıqların sazlanmasını və şəbəkəyə qoşulması;
• Korporativ elektron poçt sisteminin texniki dəstəyi.
Namizədə tələblər:
• Ali təhsil;
• Ən azı 1 il iş təcrübəsi;
• Microsoft Windows və Android əməliyyat sistemi barəsində biliklər;
• Desktop, laptop və mobil cihazların şəbəkəyə qoşulma prinsipləri haqqında biliklər;
• Simsiz şəbəkə nöqtəsi barədə baza bilikləri;
• Kompyüter texnikası haqqında ümumi anlayış;
• Şəbəkə avadanlıqları haqqında ümumi anlayış;
• Nasazlıqların axtarışı üzrə bacarıqlar;
• Xidmət masası (Service Desk) ilə iş təcrübəsi;
• Microsoft Office proqramlarından istifadə təcrübəsi.
Əlavə məlumatlar
• İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi
• İş vaxtı: 09:00 – 18:00
Son müraciət tarixi: 15.08.2025. Maraqlananlar CV-lərini “Texniki Dəstək üzrə Kiçik Mütəxəssis” başlığı altında [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb