Araz Supermarketlər şəbəkəsi “Müştəri Əlaqələrinin İdarə Edilməsi Şöbə Müdiri”vakansiyası üzrə işə qəbul elan edir!
Tələblər :
- Ali təhsil müvafiq sahədə;
- Bu sahədə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramları (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Logo-Tiger, Power BI;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili- əla, İngilis dili yaxşı səviyyədə;
- Analitik düşüncə, müştəriyönümlülük,təqdimetmə bacarıqlarına malik olmaq.
Vəzifə öhdəlikləri :
- Bonus Kart sxemi üzrə şirkətin müştərilərlə əlaqələrini idarə etmək;
- Gündəlik olaraq satış nəticələrini nəzərdən keçirmək, təhlil etmək;
- Araz mobil tətbiqetməni idarə etmək və tətbiqetmə vasitəsilə şirkətin loyal müştəri balansını artırmaq;
- Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi layihələrini idarə etmək və ölkə bazarını araşdıraraq, şirkətin müştəri platformasını yüksəltmək;
- Müştəri və satış məlumatlarını təhlil etmək, müştəri əlaqələrinin idarə olunması üzrə hesabatları hazırlamaq (həftəlik və aylıq müştəri məmnuniyyəti göstəriciləri hesabatı, bonus kartı hesabatı);
- Şirkətinə daxil olan müştəri şikayətlərini biznes üçün dəyərli müştəri anlama (insight) mənbəyi olacaq dərəcədə təkmilləşdirmək;
- Bonus Kart üzvlüyü, kartın istifadəsini və bununla da sadiq müştərilərin sayını artırmaq.
Təminatlar:
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- 5 günlük iş qrafiki;
- Servis xidməti.
Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Müştəri Əlaqələrinin İdarə Edilməsi Şöbə Müdiri” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur