"Çağrı mərkəzi üzrə operator" vakansiyamız aktivdir!
Özünə güvənirsən? İzah etməyi, ünsiyyət qurmağı sevirsənsə, bizə sən lazımsan!
CV formanı [email protected] elektron poçt ünvanında gözləyirik.
Vəzifə və öhdəlikləri:
• Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması;
• Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərə uyğun olan qiymətin müştəriyə ən uyğun formada bildirilməsi;
• Müştərilərdən daxil olan şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi, təhlili və qısa müddətdə həll olunması;
• Texniki servis qaydalarına əsasən müştərilərə düzgün və operativ məlumatın verilməsi;
• İş saatı: 6 gün saat 09.00-18.00/10.00-19.00
Tələblər:
• Azərbaycan dili səlis olmalıdır;
• Call-center sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;
• Rus dili biliyi mükəmməl;
• Korporativ ünsiyyət bacarığı;
• Stresə davamlıq;
• Kompüter proqramları biliyi MC office;
• CRM və ERP sahəsində təcrübə arzuolunandır;
• Fərqli insanlarla ünsiyyət, etirazlarla işləmə bacarığı,
• Doğru və aydın tələffüz;
• Yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət;
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur