Bazar, 1 İyun, 2025

Çağrı mərkəzinin operatoru (call center)


  • Dərc edildi: 14 İyun, 2021 - 11:52
Çağrı mərkəzinin operatoru (call center)

Vakansiya: Çağrı mərkəzinin operatoru (call center) Namizədə qarşı tələblər: ·Ali təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat , idarəetmə və texniki istiqamətlər üzrə təhsil arzuolunandır); ·İş təcrübəsi: çağrı mərkəzi və ya telemarketinq üzrə ən azı 1 il; ·Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili arzuolunandır; ·Komputer bilikləri; Microsoft Office Programs (Word,Excel); ·Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik insanlarla yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq bacarığı ·Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı. Ümumi vəzifə öhdəlikləri: ·Çağrı mərkəzinə daxil olan müraciətlərin (şikayət, təklif, ərizə) cavablandırılması, qeydiyyata alınması və aidiyyəti üzrə yönləndiri

lməsi; İş barədə məlumat ·İş vaxtı: 09:00 – 18:00; ·İş qrafiki: 5 günlük; · Əmək haqqı 959 AZN gross Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini 20 iyun 2021-ci il tarixinədək[email protected]elektron ünvanına göndərə bilərlər. Elan dövlət qulluğu olmayan vakant vəzifə üçün nəzərdə tutulub. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzinin operatoru” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdəmüraciətlərə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün anket məlumatları əsasında yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

Lisey və gimnaziyalara qəbul qaydalarında dəyişikliklərlə bağlı açıqlama
29 May, 2025 - 10:43 125
Lisey və gimnaziyala...
Mərkəzi imtahanla qəbul həyata keçirilən lisey və gimnaziyalara hazırlaşan VI sinif şagirdlərinin nəzərinə!
27 May, 2025 - 01:01 178
Mərkəzi imtahanla qə...
XVIII Beynəlxalq Astronomiya və Astrofizika Olimpiadası – Azərbaycan Komandası
26 May, 2025 - 15:18 96
XVIII Beynəlxalq Ast...