öhdəliklər: - Vergi bəyannamələrinin işlənməsi; - Müavinətlərin hesablanması; - Müxtəlif iş rejimlərində əmək haqqı hesablanması. - Gündəlik bank və kassa əməliyyatlarının aparılması; - Şirkət əməkdaşlarının əməkhaqqı, son haqq-hesab, xəstəlik kağızı, məzuniyyət, avans və digər qanunvericilik əsasında tələb olunan hesablama və tutulmaların icra edilməsi; - Əməkhaqqı büdcəsinin müvafiq analizi və hesabatlılığının aparılması; - Əməkhaqqı sistemlərinin analizi, optimallaşdırılması və inkişaf etdirilməsi. tələblər: - ali təhsil; - əmək qanunvericiliyi üzrə biliklər; - əmək haqqının hesablanması üzrə biliklər - yaxşı səviyyədə excel; - azı 2 il sahə üzrə təcrübə. Əlavəməlumatlar: 08:00-17:00, 5 gün Əmək haqqı razılaşma əsasında; Şirkət tərəfindən naharla, nəqliyyatla təmin edilmə; müraciət Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Əmək haqqı hesablanması üzrə mütəxəssis” yazaraq[email protected]email adresinəgöndərmələri xahiş olunur.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb