Poçtla göndərilən məktubları, bağlamaları açmaq və paylamaq;
Qeydiyyat sənədləri və faylların məxfiliyini qorumaq;
Reception xidmətləri göstərmək;
Qonaqları salamlamaq, qeydiyyatını aparmaq və onlara kömək etmək;
Telefon zənglərinə cavab vermək və onları yönləndirmək;
Sorğulara cavab vermək və ya zəngləri şəxsi heyətin müvafiq üzvünə yönləndirmək;
Müştəri xidmətləri, Təlim və Keyfiyyətə nəzarət şöbəsinin fəaliyyətində birbaşa iştirak etmək;
Rəhbərlikdən alınan tapşırıq əsasında öz işini təşkil etmək;
Müdriyyətin verdiyi gündəlik tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Namizədlərə tələblər:
Xanım namizəd;
Yaş: 18-35;
Azərbaycan və rus dillərini yaxşı bilməli, ingilis dilinin bilməsi üstünlükdür;
Qeyd olunan sahədə 1 il iş təcrübəsi;
Ali təhsil;
Xoşagələn zahiri görünüş;
Ciddi kollektivdə işləmə bacarığı yüksək səviyyədə olmalıdır;
Fikrini izah etmək qabliyyəti, ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
Stres altında işləmə qabiliyyəti;
Eyni zamanda müxtəlif işləri görmək qabiliyyəti;
Fəal və işə planlı yanaşma.
Xahiş edirik, vəzifə ilə maraqlanan şəxslər (namizədlər) öz tərcümeyi-hallarını (CV) "mövzu" yerinə "Müştəri xidmətləri üzrə köməkçi" qeyd etməklə [email protected]elektron poçt ünvanına göndərsinlər.