Vəzifə öhdəlikləri
• Alışların satınalma prosedurana uyğun vaxtında icra olunmasını şöbə daxilində təmin etmək
• Daxili və xarici bazarların araşdırılması, etibarlı, peşəkar, sağlam podratçı və təchizatçı bazasının hazırlanması və müntəzəm yeniləməsində iştirak etmək
• Tələblər əsasında potensial mal və xidmət təchizatçılarının araşdırması
• Son istifadəçilərin tələbnamələri ilə bağlı status hesabatlarının hazırlanması
• Alış predmetinin təyin olunması, son istifadəçi ilə dəqiqləşdirilməsi
• Alınacaq malların keyfiyət və spesifikasiyalarını uyğunluğunu son istifadəçi ilə razılaşdırmaq
• Alışların ümumi məlumatlar bazasına işlənməsi
• Şirkətin biznes maraqlarını əsas tutaraq şəffaflıq, obyektivlik və məxfiliyin qorunması
Tələblər
• Təhsil : Təhsil – Ali ( iqtisadiyyat yönümlü)
• Təcrübə: Əlaqədar sahədə minimum 1 il
• Dil bilikləri: Azərbaycan Dili ana dili , İngilis dili –üstünlük verilir
• İT üzrə biliklər: MS Office
Texniki Bacarıqlar
• Dövlət Satınalmaları və Tender proseslərini, habelə müvafiq qanunvericilik bazasını bilmək.
• Satınalma, Müqavilələrin tərtibatı, Logistika prinsip və qaydaları haqqında məlumat
Səriştəlik
· Məsuliyyətlilik, disiplinlilik, təşkilati bacarıq
· Problem həll etmə və əməkdaşlıq bacarıqları
· Güclü şifahi və yazılı ünsiyyət, fikirlərini düzgün çatdırmaq,
· Prinsip və Dəyərlərə sadiqlik
· Prosedur və qaydalara riayət etmək
· Operativlik və İcra etmək bacarığı
· Detallara fikir vermə
Əlavə məlumat
- İş yeri – Çinar Plaza- İş qrafiki: həftənin 5 günü, saat 08:00-dan 17:00-dək
- Nahar Şirkət tərəfindən verilir, Sınaq müddətindən sonra ailə üzvləri daxil tibbi sığorta
Tərəddüd etməyin,indi müraciət et.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur