İstifadəçilərin texniki dəstəklənməsi şöbəsinin kiçik eksperti/eksperti (Helpdesk) vakansiyası

Bank of Baku ASC, İstifadəçilərin texniki dəstəklənməsi şöbəsinin kiçik eksperti/eksperti (Helpdesk) vakansiyasını elan edir.

Tələblər

-Ali təhsil (İnformasiya texnologiyaları sahəsi üstünlükdür.)
-Sahə üzrə 1 ildən çox iş təcrübəsi
-Məlumatları bərpa edə bilmək, Active Directory (anlayış), şəbəkə qurğuları ilə işləmək bacarığı
-Windows 10 (Server 2016, 2019 arzu olunandır), Microsoft Office 2013, 2016, 2019 proqramları ilə dərindən işləmək bacarığı
-Azərbaycan dili əla, ingilis dili və rus dili üzrə yaxşı səviyyədə biliklər
-Ünsiyyətqurma və təşkilatçılıq bacarıqlarının olması
-Problem həll etmə və analitik düşünmə qabiliyyətinin, həmçinin vaxtı idarəetmə bacarığının yaxşı səviyyədə olmas

Əsas vəzifə və öhdəliklər

-Texniki işlərin təlimatlara uyğun yerinə yetirilməsi
-Bankın kompüter və ofis texnikasının mütəmadi profilaktikası və diaqnostikasının keçirilməsi
-Profilaktika və diaqnostika zamanı ortaya çıxan nasazlıqların aradan qaldırılması
-Ödəniş sistemlərinin texniki dəstəklənməsi, sazlanması, sertifikatların qurulması
-MKR, APUS sistemlərinin texniki dəstəklənməsi və sazlanması

-İş qrafiki: 5 iş günü, 09:00-18:00
-İş yeri: Əməliyyat Mərkəzi (Nərimanov ray., Ağa Neymətulla küç. 63/65)


Müraciət qaydası


Müraciət etmək istəyən namizədlər onlayn CV formamızı doldura və ya CV-ləri subject bölməsində "İstifadəçilərin texniki dəstəklənməsi şöbəsinin kiçik eksperti/eksperti" qeyd etməklə [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız ilkin seçimdən keçən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaqdır.


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az