"Azərbaycan Supermarket" MMC Çağrı mərkəzi üzrə agent vakansiyasını elan edir. Aşağıda pozisiya barədə daha ətraflı məlumatlarla tanış ola bilərsiniz:
Vəzifə öhdəlikləri:
· Zəng, e-mail və "Whatsapp" mesajlarının cavablandırılması
· Telefon, e-mail və "Whatsapp" vasitəsilə göndərilən müştəri sorğularına baxılması
· Mövcud resurslardan istifadə etməklə zəruri məlumatların araşdırılması
· Müştəri şikayətlərinə baxılması və şikayətlərin həll yollarınının tapılması
· Müştərilərə məhsul və xidmətlər haqqında məlumat vermək
· Sistemə yeni müştəri məlumatlarının daxil edilməsi
· Mövcud müştəri məlumatlarının yenilənməsi
· Sifarişlərin, formaların və ərizələrin emal edilməsi
· Prioritet məsələlərin müəyyən edilməsi və rəhbərliyə məruzə edilməsi
· Zənglərin müvafiq resurslara yönləndirilməsi
· Bütün zəng məlumatlarının standart iş prosedurlarına uyğun olaraq sənədləşdirilməsi.
Namizədə dair tələblər:
· Biznesin idarə edilməsi, marketinq və ya iqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi.
· Azərbaycan dili icbaridir, Rus və ya İngilis dillərin birində səlist ünsiyyət bacarığına malik olmaq.
· "Microsoft Office" proqramları, Outlook istifadəçisi.
· Qeyd olunan dillərdə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
· Dinləmə qabiliyyəti.
· Problemlərin təhlili və həlli bacarıqları.
· Müştəri xidmətləri/məmnuniyyətinə meyllilik.
· Təşkilati bacarıqlar.
· Detallara qarşı diqqətli.
· Komanda şəklində işləmə bacarığı.
· Stressə davamlılıq.
· Qüsursuz və aydın nitq.
İş şəraiti:
· Növbəli iş
Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına “Çağrı mərkəzi üzrə agent” başlığı ilə müraciət edə bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur