Umico-da Personal assistent/ Şəxsi köməkçi vakansiyası aktivdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Baş İcraçı Direktorun gündəlik iş görüşlərinin təşkil edilməsi və qüsursuz keçirilməsinin təmini;
- Baş İcraçı Direktorun görüşləri üçün iclas otaqlarının hazırlanması və qonaqlarının qarşılanması;
- Baş İcraçı Direktorun xarici səfərləri üçün bütün lazımi təşkilati (bilet və otellərin bron edilməsi, viza sənədlərinin toplanması və s.) işlərin icrası;
- Sənədlərin imza üçün toplanması, imzaya təqdim edilməsi, yaranan sualların cavablandırılması və müvafiq şəkildə imzalanmasının təmin edilməsi;
- Baş İcraçı Direktor tərəfindən imzalanan və bütün digər sənədlərin doğru əməkdaşlara və ünvana çatdırılmasının təmini;
- Şirkətə daxil olan sənədlərin reyestrinin aparılması və müvafiq şəkildə icra üçün çatdırılması;
- Baş İcraçı Direktor tərəfindən verilən digər əlavə tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
Tələblər:
- Şəxsi köməkçi qismində ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- MS Office proqramlarının biliyi;
- Mükəmməl Rus dili biliyi. İngilis dilinin biliyi arzu olunandır;
İş şəraiti:
- İş rejimi: 5/2
- İş yeri : Üzeyir Hacıbəyov 57 (Azinko binası)
Uyğun namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiya adını qeyd edərək [email protected] email adresinə göndərə bilər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur