
"Sənədlər üzrə köməkçi" vakansiyası
Vəzifə öhdəlikləri:
Borcu gecikdirilən müştərilərlə telefon əlaqəsi yaratmaq və borcun ödənilməsi istiqamətində danışıqlar aparmaq;
Borcun ödənilməsinə nəzarət etmək;
Ödənişləri gecikmədə olan müştərilərə bildirişlər göndərmək;
Gecikmədə olan müştərilərin ödənişlərinin gecikmə səbəbini araşdırmaq, bununla bağlı birbaşa rəhbərə məlumat vermək;
Şirkət və müştərilər arasında müqavilələrin hazırlanması və hüquqi tələblərə uyğunluğunun təmin edilməsi.
Müqavilələrin qeydiyyatının aparılması və müntəzəm olaraq nəzarət edilməsi.
Müqavilələrin arxivləşdirilməsi və onların vaxtında yenilənməsi.
Tələblər:
Təhsil: Ali Hüquqi
Cins: Qadın
Dil Bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə,rus və ya inglis dilin bilməli.
Yaş: 21-35;
MS Excel və MS Word proqramları ilə işləmək bacarığı;
Analitik düşüncə;
Müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
Riyazi hesablama bacarığı;
Ciddi,aktiv və punktual;
Əmək haqqı:600-800 AZN
· İş qrafiki:5 gün
· İş saatı:09:00-18:00
· İş yeri Babek Plaza ,AzinterserviceCo firması
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Sənədlər üzrə köməkçi” qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur