Müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi vakansiyası

Vakansiya: Müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi
Kvalifikasiya üzrə tələblər
Müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsinə təyin edilən şəxs aşağıdakı tələblərə uyğun olmalıdır:
·                    Ali Təhsilli
·                    Korporativ satış sahəsində azı 2 il əmək stajına malik olmalıdır;
·                    Azərbaycan, Rus dillərini mükəmməl bilməlidır, Ingilis dili arzu olunandır
·                    Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını;
·                    Stressə davamlı olmalıdır;
·                    Insanları inandırmaq vasitələrini bilməli,
·                    Müştərini diqqət mərkəzində saxlamali;
·                    Sürətli templi mühitlərdə çalışmağı bacarmalı
·                    Marketinq əsasları ilə tanış olmalıdır;
·                    Satışa aid olan sənədləri tərtib etmə bacarığına malik olmalıdır
·                    Çevik və dəyişikliklərə uyğunlaşan olmalıdır;
·                    Kompyuter bilikləri üzrə: MS Office və Outlook programlarını mükəmməl bilməlidir;
·                    Öz sahəsi üzrə təlim-tədrisləri hazırlama qabiliyyəti olmalıdır (arzu olunandır);
·                    Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası üzrə baza biliklərə malik olmalıdır;
·                    Əməyin mühafizəsi və yanğın təhlükəsizliyi üzrə qaydaları bilməlidir
 
Vəzifə öhdəlikləri
 
·                    Müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi fəaliyətini “Satış və Xidmət” prosesi eyni zamanda Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyinə əsasən və yenilikləri nəzarə almaqla aparımalıdır;
·                    Yetkinlikləri və səlahiyyətləri çərçivəsində yeni (öz sahasinə aid) Qayda, Prosses, Prosedur, Daxili normativ aktların tərtibatında və mövcüdların təkmilləşdirilməsində iştirak etməlidir;
·                    Müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi əsas öhdəliyi Aztelekom MMCtərəfindən göstərilən xidmət və məhsulların satışına nəzarət etmək,yaranmış problemlərin araşdırılmasını etmək,
·                    Məhsulun xüsusiyyətləri barəda ətraflı məlumat verilmasinə nəzarət edir təkliflər irəli sürür
·                    Məhsulun etibarlılığını artırmaq üçün təbliğat işlərini aparılmasına nəzarət edir;
·                    Korporativ müştərilərin tələblərinə cavab verən və müəyyən bir büdcəyə daxil olan məhsulları müəyyənləşdirilməsinə və seçiminə nəzarət edir;
·                    Online qoşulmalarla bağlı abunəçilər tərəfindən edilmiş müraciətləri qeydə almaq,məlumatların doğruluğunu yoxlamaq və aidiyyəti şöbələrə məlumatı təqdim etmək
·                    Regional filiallardan xidmətlərlə bağlı hesabatların yığılmasını təşkil etmək
·                    Müxtəliv növ hesabatları hazırlamaq və birbaşa rəhbərinə təqdim etmək
·                    Müştərilərin şəxsi məlumatı ilə bağlı ciddi məxfiliyə riayət etməlidir;
 
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi” vakansiya adını qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.


BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:

FACEBOOK: Edumap.az

Gənclərin Xəritəsi

TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.

İNSTAGRAM:@edumap.az

Tik-tok:edumap.az