Vakansiya: Müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi
Kvalifikasiya üzrə tələblər
Müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsinə təyin edilən şəxs aşağıdakı tələblərə uyğun olmalıdır:
· Ali Təhsilli
· Korporativ satış sahəsində azı 2 il əmək stajına malik olmalıdır;
· Azərbaycan, Rus dillərini mükəmməl bilməlidır, Ingilis dili arzu olunandır
· Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını;
· Stressə davamlı olmalıdır;
· Insanları inandırmaq vasitələrini bilməli,
· Müştərini diqqət mərkəzində saxlamali;
· Sürətli templi mühitlərdə çalışmağı bacarmalı
· Marketinq əsasları ilə tanış olmalıdır;
· Satışa aid olan sənədləri tərtib etmə bacarığına malik olmalıdır
· Çevik və dəyişikliklərə uyğunlaşan olmalıdır;
· Kompyuter bilikləri üzrə: MS Office və Outlook programlarını mükəmməl bilməlidir;
· Öz sahəsi üzrə təlim-tədrisləri hazırlama qabiliyyəti olmalıdır (arzu olunandır);
· Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası üzrə baza biliklərə malik olmalıdır;
· Əməyin mühafizəsi və yanğın təhlükəsizliyi üzrə qaydaları bilməlidir
Vəzifə öhdəlikləri
· Müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi fəaliyətini “Satış və Xidmət” prosesi eyni zamanda Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyinə əsasən və yenilikləri nəzarə almaqla aparımalıdır;
· Yetkinlikləri və səlahiyyətləri çərçivəsində yeni (öz sahasinə aid) Qayda, Prosses, Prosedur, Daxili normativ aktların tərtibatında və mövcüdların təkmilləşdirilməsində iştirak etməlidir;
· Müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi əsas öhdəliyi Aztelekom MMCtərəfindən göstərilən xidmət və məhsulların satışına nəzarət etmək,yaranmış problemlərin araşdırılmasını etmək,
· Məhsulun xüsusiyyətləri barəda ətraflı məlumat verilmasinə nəzarət edir təkliflər irəli sürür
· Məhsulun etibarlılığını artırmaq üçün təbliğat işlərini aparılmasına nəzarət edir;
· Korporativ müştərilərin tələblərinə cavab verən və müəyyən bir büdcəyə daxil olan məhsulları müəyyənləşdirilməsinə və seçiminə nəzarət edir;
· Online qoşulmalarla bağlı abunəçilər tərəfindən edilmiş müraciətləri qeydə almaq,məlumatların doğruluğunu yoxlamaq və aidiyyəti şöbələrə məlumatı təqdim etmək
· Regional filiallardan xidmətlərlə bağlı hesabatların yığılmasını təşkil etmək
· Müxtəliv növ hesabatları hazırlamaq və birbaşa rəhbərinə təqdim etmək
· Müştərilərin şəxsi məlumatı ilə bağlı ciddi məxfiliyə riayət etməlidir;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Müştəri xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi” vakansiya adını qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK: Edumap.az
TELEGRAM:Edumap.az – Vakansiyalar, Təcrübələr, Təqaüdlər Seminarlar, Təlimlər Müsabiqələr və s.
İNSTAGRAM:@edumap.az
Tik-tok:edumap.az
Heçbir Rəy Yoxdur