Çərşənbə, 20 Avqust, 2025

"Tibbi Nümayəndə" Vakansiyası


  • Dərc edildi: 27 Mart, 2024 - 17:30
"Tibbi Nümayəndə" Vakansiyası

AzəriMed QSC "Tibbi Nümayəndə" Vakansiyası Elan Edir. Siz də CV-nizi bizə göndərməklə komandamıza qoşulmaq şansı əldə edə bilərsiniz!

Tələblər:
• Təhsil: Ali və ya orta təhsil (Tibb təhsili üstünlükdür);
• Təcrübə: Tibbi nümayəndə sahəsi üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili və rus dili biliyi arzuolunandır;
• Kompüter bilikləri: MS Office (Word, Excel, Power Point);
• Effektiv kommunikasiya və müştəriyönümlü satış bacarığı.

Vəzifə öhdəlikləri:
• Təyin olunmuş ərazi üzrə Həkimlərlə,Tibbi müəssisələrlə və Apteklərlə görüşlər keçirmək;
• Şirkətə məxsus olan məhsulların təqdimatını, tanıtımını və satışını həyata keçirmək;
• Satış nöqtələrini müvafiq ardıcıllığa uyğun olaraq mütəmadi ziyarət edərək nəzarətdə saxlamaq;
• Şirkətə yeni müştərilərin cəlb edilməsi istiqamətində işlər görmək;
• Təqdim edilən məhsullara olan tələbatın öyrənilməsi;
• Məhsul haqqında müştəriyə düzgün informasiyanı ötürmək;
• Bazar araşdırması etmək və satış kanallarını artırmaq;
• Görülmüş işlər haqqında gündəlik və aylıq hesabatlar hazırlamaq;

• İş qrafiki: I-V günlər - 09:00-18:00
• Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarığına əsasən təyin edilir. Sabit əmək haqqı + bonus sistemi mövcuddur.

Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Tibbi nümayəndə” qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Əlavə suallar üçün 055-455-95-91 nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

Təhsil Xəbərləri

Sumqayıt Dövlət Universiteti 131 fənn üzrə pedaqoji kadrların işə qəbulunu elan edir
01 Avqust, 2025 - 15:30 7029
Sumqayıt Dövlət Univ...
Azərbaycan Texnologiya Universiteti (Gəncə) 2025/2026-cı tədris ili üçün aşağıda qeyd olunan fənlərin tədrisi üzrə müəllim vakansiyaları elan edir
01 Avqust, 2025 - 05:30 1790
Azərbaycan Texnologi...
“İnnovativ məktəb” layihəsi üçün məktəblərin seçim mərhələsi açıq elan edilir!
24 İyul, 2025 - 23:35 711
“İnnovativ məktəb” l...